صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶

حرکت «جشنواره فرهنگی هنری مسافر» از ایستگاه مترو صادقیه

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 به منظور ترویج فرهنگ عمومی سفرهای درون شهری، از روز شنبه 20 خردادماه 96 «جشنواره فرهنگی هنری مسافر» را در ایستگاه مترو صادقیه آغاز می‏‌کند.
کد خبر : 186178

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، فرهنگسرای فردوس «جشنواره فرهنگی هنری مسافر» را با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه و با هدف افزایش سطح آگاهی و دانش عمومی مسافران درون شهری با تاکید بر حقوق شهروندی برگزار می‌‏کند.


در فاز نخست این جشنواره که با محوریت ارتباطات فردی از 20 تا 31 خردادماه در محل ایستگاه مترو صادقیه اجرا خواهد شد، کارشناسان و مجریان کارگاه ‏های آموزشی ارتباطات فردی (کلامی و غیرکلامی)، دانش عمومی مسافران را در عرصه مهارت‌های ارتباطی بالا می ‏برند و پیرامون موضوعاتی چون: چگونگی برقراری ارتباط موثر، تکریم همسفران به ویژه سالخوردگان، رعایت حقوق شهروندی و نیز بهداشت و سلامت روانی سفر مشاوره می‏‌دهند. اجرای هنرهای مفهومی نمایش (پرفورمنس) با استفاده از تکنیک‏‌های جذاب ارتباطی و انتقال مفاهیم زبان بدن به شهروندان، از دیگر بخش‌‏های این جشنواره است.


این گزارش می‏افزاید، ارتباطات جریان دو طرفه‌‏ای است که طی آن دو یا چند نفر به تبادل افکار، نظریات، احساسات و حقایق می‏‌پردازد و از طریق به کار بردن پیام‌‏هایی که معنایش برای آنها یکسان است به انجام آن مبادرت می‏‌ورزند. هرگونه انتقال پیام به صورت کلامی یا غیرکلامی بین فرستنده و گیرنده ارتباط محسوب می‏‌شود. همچنین مهارت‌های ارتباطی، مجموعه‌ی توانایی‌هایی است که سبب سازگاری با دیگران و شکل‌گیری رفتارهای مثبت و مفید می‌گردند.


گفتنی است؛ دبیرخانه این جشنواره بروشوری با موضوع مهارت‏های ارتباطی و محتوایی شامل تعریف کلی ارتباطات، انوع ارتباط و تشریح مهارت ارتباط موثر از نگاه قرآن و دین تولید کرده است تا شهروندان بتوانند از آموزش‏های لازم و کاربردی آن بهره‏‌مند شوند.


علاقه‏‌مندان برای استفاده از برنامه‌‏های فاز نخست این جشنواره می‌توانند از تاریخ 20 تا 31 خردادماه به ایستگاه مترو صادقیه واقع در فلکه دوم صادقیه، ابتدای بلوار فردوس شرق، انتهای خیابان ولی عصر (عج)، مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری مسافر 44058900 تماس بگیرند.



انتهای پیام/

ارسال نظر