صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
در گفت‌وگو با آنا

مدیرعامل سایپا: اخباری را به تراکتورسازی نمی‌دهیم/ خلعتبری می‌خواهد در تیم دیگری بازی کند

رضا درویش گفت: کادر فنی به اخباری نیاز دارد و اجازه نمی‌دهد تا این بازیکن در تراکتورسازی بماند.
کد خبر : 186054

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شروع تمرینات تیم سایپا برای استارت لیگ برتر گفت: «تمرینات تیم زیرنظر علی دایی از چند روز پیش آغاز شد و تیم تا 26 تمریناتش را در تهران دنبال می‌کند و از این تاریخ برای برگزاری اردوی چند روزه راهی اردبیل می‌شود.»


وی در رابطه با لیست خرید علی دایی افزود: «هر مربی برای رسیدن به اهدافش نیاز به بازیکنانی دارد که با تفکرات سرمربی تیم همخوانی داشته باشند. دایی هم به دنبال جذب بازیکنانی است که لیستش را در اختیار امور ورزشی باشگاه قرار داده است و این مسئولین نقل وانتقالات دنبال مذاکره با بازیکنان مدنظر سرمربی تیم هستند.»


مدیرعامل سایپا در خصوص مشخص شدن وضعیت دستیاران دایی و همچنین سرپرست تیم بیان کرد: «دایی با نفرات قبلی که در تیم‌های دیگر با آنها همکاری داشت در سایپا هم همکاری می‌کند. در مورد آقای حاجیلو هم منتظر جواب پزشک او هستیم. حاجیلو درگیر بیماری است و باید برای ادامه همکاری با سایپا از پزشکش مجور بگیرد.»


درویش در مورد وضعیت همکاری ابراهیم صادقی با باشگاه سایپا گفت: «صادقی یکی از سرمایه‌های باشگاه سایپا است که سال‌ها در این تیم حضور داشت و از تجربیات زیادی برخوردار است. او بعد از صحبت‌هایی که با سرمربی تیم داشت قرار شد در کادر فنی با دایی همکاری کند و تجربیاتش را دراختیار کادر فنی بگذارد.»


وی در خصوص آخرین وضعیت محمدرضا اخباری افزود: «اخباری با باشگاه سایپا قرارداد داشت و برای گذراندن دوران سربازی به تراکتورسازی رفت. این بازیکن در پایان فصل گذشته دوران خدمتش سپری شد و در حال حاضر هم با ما قرارداد دارد. البته باشگاه تراکتورسازی هم برای حضور اخباری در این باشگاه به ما نامه زد ولی کادر فنی به اخباری نیاز دارد و اجازه نمی‌دهد تا این بازیکن در تراکتورسازی بماند.»


درویش در مورد جدایی محمدرضا خلعتبری از این باشگاه گفت: «خلعتبری یک نیم فصل خوب را در سایپا سپری کرد و ما از عملکرد این بازیکن رضایت داریم اما او از باشگاه دیگری پیشنهاد بهتری دارد و قرار است تا فصل بعد را در تیم دیگری به میدان برود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر