صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۲ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست وزیر علوم با خیّرین در ماه مبارک رمضان

قائم مقام وزیر در ستاد خیّرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برنامه ریزی ستاد خیّرین برای برگزاری نشست وزیر علوم با خیّرین و واقفین آموزش عالی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر : 185472

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمدحسین امید با یادآوری برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته در ستاد خیّرین وزارت علوم برای ارتقای سهم مشارکت‌های مردمی در عرصه علم و فناوری، هدف از برگزاری نشست‌های متعدد و مستمر با خیّرین و واقفین آموزش عالی را، آشنایی با دیدگاه‌ها و نظرات آنها و برطرف‌کردن موانع و مشکلات احتمالی برای حضور هر چه بیشتر خیّرین و واقفین در حوزه آموزش عالی عنوان کرد.


قائم مقام وزیر در ستاد خیّرین وزارت علوم، با دعوت از عموم مردم برای حضور و مشارکت در توسعه زیر ساخت‌های آموزش عالی، سرمایه‌گذاری در این عرصه را برای اقتدار امروز و قدرت روز افزون کشور، امری مهم و سرنوشت ساز دانست و برنامه ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته در ستاد خیّرین وزارت علوم را در این زمینه ارزیابی کرد.


امید در ادامه با تقدیر و تمجید از اقدامات ارزنده و خداپسندانه صورت گرفته از جانب خیّرین و واقفین در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، عرصه علم و فناوری را به دلیل اهمیت و ماهیت آن، بهترین و مطمئن‌ترین عرصه برای مشارکت و حمایت عموم مردم معرفی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر