صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سه خبر/

کتابت یک جزء از کلام‌الله مجید در دانشکده هنر واحد تهران مرکزی

به همت اداره دانشجویی و فرهنگی دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و با همکاری و مشارکت گروه ارتباط تصویری این دانشکده، یک جزء از قرآن کریم کتابت شد.
کد خبر : 185419

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مراسم معنوی « کتابت یک جزء از قرآن کریم»، کتابت جزء ششم قرآن به شیوه شخصی هر یک از هنرمندان با خطوط اسلامی که دارای تبحر بیشتری بودند در کمال آراستگی و زیبایی از سوی ده نفر از استادان خوشنویس معروف آن دانشکده از جمله مسلم سقا، محمدرضا واشقانی، حسن قادر، منوچهر رخشان، محمدسعید نقاشیان و علی اصغر ایمان زاده با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.


در پایان این مراسم به کاتبان هدایایی اعطا شد.


نمایشگاه پوستر



«عروج روح الله» عنوان نمایشگاه پوستری است که همزمان با سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره) در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) واحد تهران مرکزی برپا شد.


به همت اداره دانشجویی و فرهنگی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) واحد تهران مرکزی و با همکاری و مشارکت کانون ادبی و هنری «سفیر» نمایشگاه پوستر با عنوان «عروج روح الله» به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از دانشجویان برگزار شد.



کارگاه آموزشی نرم‌افزار لینگو


کارگاه آموزشی آشنایی با نرم افزار لینگو ویژه اعضاء باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی در مجتمع دانشگاهی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برپا شد.


کارگاه دوروزه آشنایی با نرم افزار لینگو با هدف ارتقای سطح علمی دانشجویان و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در مقاطع ارشد و دکتری و با حضور دکتر امیر مهاجری عضو هیات علمی و مدیر گروه صنایع دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران مرکزی به عنوان مدرس دوره در مجتمع دانشگاهی هاشمی رفسنجانی واحد تهران مرکزی برگزار شد.


طاهره فهیمی نجم رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی به اهمیت برگزاری کارگاه های ویژه و تخصصی ویژه اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و ترغیب هر چه بیشتر دانشجویان برای عضویت در باشگاه تاکید کرد و گفت: کارگاه های تخصصی ویژه ای در واحد تهران مرکزی با همکاری دانشکده ها و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در سال جاری برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر