صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

تجلیل از 20 روابط عمومی پیشرو در زمینه اقتصاد مقاومتی

در نخستین دوره «سمینار بررسی نقش روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی»، از 20 روابط عمومی پیشرو در زمینه اقتصاد مقاومتی تجلیل خواهد شد.
کد خبر : 185251

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط‌عمومی سمینار، علی اصغرکیا دبیر هیئت داوران بخش رقابتی سمینار با اشاره به مطلب فوق گفت: هدف اصلی ما از بخش رقابتی سمینار ، ترغیب روابط عمومی ها به استفاده از تمامی ظرفیت ها و توان ارتباطی برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی است.


وی افزود : در نخستین دوره سمینار در چهار بخش و رشته "خلاقیت و نوآوری" و "گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی" ، "توسعه فرهنگ کار ، تولید و اشتغال" و "فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی" روابط عمومی های پیشرو در زمینه های مذکور را در فرآیند داوری علمی و بر اساس شاخص های معین و روشن ، انتخاب و معرفی خواهیم کرد.


دکتر کیا افزود : زمان دریافت آثار روابط عمومی ها از 3 خرداد شروع شده و حداکثر تا 10 تیر ماه ادامه خواهد یافت.


وی خاطرنشان ساخت : در هر رشته ، 5 روابط عمومی پیشرو انتخاب شده و در چهار رشته مذکور ، جمعاً 20 روابط عمومی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.


خاطر نشان می سازد سمینار بررسی نقش روابط عمومی ها در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی طی روزهای 13 و 14 تیر ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.


علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دبیرخانه سمینار مراجعه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر