صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

نماینده ویژه پوتین به تهران می‌آید

در حالی که قرار است پنجمین نشست آستانه در روزهای 12 و 13 ژوئن (22 و 23 خرداد) برگزار شود، نماینده ویژه پوتین در امور سوریه فردا به منظور رایزنی با مقامات ایرانی وارد تهران خواهد شد.
کد خبر : 185184

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری رسمی روسیه (تاس)، غیرت عبدالرحمانوف، وزیر امور خارجه قزاقستان به خبرنگاران گفت که نمایندگان روسیه به وزارت امور خارجه قزاقستان خبر داده‌اند که نشست بین‌المللی حل بحران سوریه در آستانه 12 و 13 ژوئن (22 و 23 خرداد) برگزار می‌شود.


به گزارش آنا، در این دور از مذاکرات نیز حسین جابری انصاری، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه نمایندگی ایران را بر عهده خواهد داشت.


در آخرین دور از نشست آستانه؛ روسیه، ایران و ترکیه به توافقی برای ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه دست یافتند که گفته می‌شود که سه کشور در حال تهیه نقشه این مناطق بوده‌اند.


همچنین بر اساس اخبار منتشر شده الکساندرلاورنتیف، نماینده ویژه پوتین در امور سوریه که نماینده روسیه در مذاکرات آستانه نیز است، فردا به تهران سفر خواهد کرد و قرار است با مقامات ایرانی از جمله علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر