صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

ایمیدرو موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001:2008 آلمان شد

ایمیدرو موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001:2008 طی ممیزی نهایی سیستم مدیریت کیفیت، از سوی شرکت معتبر DQS آلمان شد.
کد خبر : 185166

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مهدی کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو ، در مراسم دریافت گواهینامه ایزو 9001:20088، گفت: ایمیدرو از سال 944 با استفاده از خدمات مشاور و تیم کارشناسی سیستم های مدیریت کیفیت -که همگی از بدنه ایمیدرو هستند- بهبود مستمر فرآیند ها را سرلوحه کارخود قرار داد که پس از برگزاری دوره‌های آموزشی و ممیزی داخلی و با اعتقاد راسخ به وظیفه خود در ارائه خدمات با کیفیت به ذینفعان و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت، این مهم در ایمیدرو اتفاق افتاد و در پایان سال 95 موفق به احراز صلاحیت و دریافت گواهی استاندارد ISO 9001-2008 شده و گواهی نامه مزبور در ابتدای سال 96 از سوی تیم ممیزی شرکت DQS به ایمیدرو تحویل شد.


وی افزود: برای دریافت این گواهینامه بر اساس استانداردهای روز جهانی، یک تیم 30 نفره از ایمیدرو آموزش های لازم را فرا گرفته و 8 سر ممیز و 22 ممیز در قالب 7 تیم تخصصی تربیت شد .


کرباسیان تصریح کرد: بر این اساس، ایمیدرو می تواند از تاریخ صدور گواهینامه، از نشان ها و لوگوهای استاندارد ایزو 9001 ، در سربرگ ها، مکاتبات و سایر محل های مجاز مطابق با قواعد ارائه شده استفاده کند و پیش بینی می شود دستیابی به این گواهینامه موجب بهبود فرایندها و اصلاح اقدامات اجرایی و رویه ها شده و شاهد افزایش کیفیت خدمات و تصمیمات باشیم .


امیر خرمی شاد، نماینده مدیریت ارشد در سیستم های تضمین کیفیت ایمیدرو اظهار داشت: با استقرار و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت در ایمیدرو، وظیفه ما و همکاران در ارائه خدمات، سنگین تر شده و با توجه به هدف اصلی این استاندارد که افزایش رضایت ذینفعان است، دریافت این گواهینامه، ابتدای راه تلقی شده و تأییدی برای تداوم حرکت در مسیر ارائه خدمات مطلوب است و امیدواریم روز به روز گام های جدیدی در ادامه استقرار این سیستم برداشته و در مسیر تعالی و بهبود مستمر ارائه خدمات حرکت کنیم.


وی ادامه داد: دستیابی به بالاترین و بهترین سطح ممکن برای ارائه خدمات به ذینفعان سازمان و ادامه روند مذکور، از دستاوردهای دریافت گواهینامه ISO 9001-2008 است. همچنین، تیم کارشناسی مدیریت کیفیت ایمیدرو در حال آماده سازی سازمان برای استقرار ISO 9001:2015 است و طی سال های آتی، شاهد استقرار سایر سیستم های مدیریتی به منظور ارتقای کیفیت خدمات ایمیدرو خواهیم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر