صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

گزارش قاضی‌زاده درباره کم و کیف تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در مجلس

رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گزارشی از عملکرد این کمیته و جزئیات تبلیغات در صحن علنی ارائه کرد.
کد خبر : 185090

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، سید احسان قاضی زاده هاشمی در نشست علنی امروز _سه شنبه16 خرداد_ مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از کمیسیون بررسی تحقیقات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما کم و کیف نحوه تبلیغات ریاست جمهوری را تشریح کرد.


رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: کمیسیون بررسی تحقیقات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما مرکب از دو نماینده از هر یک از قوای سه گانه براساس اصل 175 قانون اساسی تشکیل شده است، افزون بر وظایف ذاتی این شورا و براساس بند 4 ماده 63 قانون انتخابات کشور یکی از اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، رئیس شورا یا یکی از اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما است.


قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: اینجانب در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم افتخار این را داشتم به عنوان یکی از نمایندگان قوه مقننه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما عضو منتخب آن شورا در کمیسیون انتخابات ریاست جمهوری باشم و در ادامه توفیق داشتم از اعتماد این کمیسیون برخوردار و به وظیفه سخنگویی و ریاست کمیسیون تبلیغات مستقر در سازمان صدا و سیما انتخاب شوم در حالی که این نخستین بار در ادوار انتخابات مجلس بود که منتخب مجلس مورد اعتماد اعضای کمیسیون تبلیغات قرار می گرفت و بر این مبنا 27 روز در سازمان صدا و سیما مستقر بودم.


در حال تکمیل است...


انتهای پیام/

ارسال نظر