صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
اخباری از واحد بیله سوار مغان

تبیین اندیشه‌های اقتصادی امام خمینی (ره)

اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) در راستای تولید علم، اشتغال، دانش‌بنیان و موضوعات اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان تببین شد.
کد خبر : 184731

دکتر ایوب سرافراز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان به عنوان سخنران این نشست با اشاره به اندیشه‌های امام خمینی (ره) درباره اقتصاد دانش بنیان و لزوم حرکت جوامع اسلامی در مسیرهای اقتصادی برای رهایی از چنگال استعمار و رهنمودهای مقام عظمای ولایت با عنوان اقتصاد مقاومتی راهگشای مشکلات اقتصادی جوامع اسلامی و استفاده از تولید و اشتغال در اقصاد مقاومتی را بهترین و اصلی ترین آیتم های اقتصاد عنوان کرد که توسط معظم له تبیین شده است.


بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)


مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد عروج ملکوتی و ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) در نماز خانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان برگزار شد.


در این مراسم معنوی که بعد از نماز جماعت ظهر و عصر برگزار شد، ابتدا ذکر مصائب و سینه زنی توسط بیدل مداح و ذاکر اهل بیت و عزاداری دانشگاهیان برگزار شد و در ادامه حجت الاسلام بهشتی نیا رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بیله سوار مغان به عنوان سخنران مدعو با فرازی از بیانات حضرت امام خمینی و افکار و اندیشه های آن عالم ربانی پرداخت.


محفل انس با قرآن


به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان و با همکاری کانون بسیج اساتید، بسیج کارمندان، بسیج دانشجویی واحد، محفل انس با قرآن در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان همه روزه در وقت فضیلت و با استقبال دانشگاهیان برگزار می شود.


حاج صادق مرادی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی این واحد برگزاری کلاس های قرآن در زمینه قرائت و روخوانی و روان خوانی قرآن همه روزه در نمازخانه واحد از اهم برنامه های دانست و از برگزاری کلاس های تفسیر سوره حمد و برنامه های متنوع قرآنی دیگر در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.


حضور دانشگاهیان در نماز جمعه


هیأت رئیسه، اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان در اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کردند.


صادق مرادی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد بیله سوار مغان از همکاری این واحد دانشگاهی در برپایی باشکوه نماز جمعه شهرستان خبر داد و از حضور پرشور جوانان دانشگاهی در نماز جمعه تشکر کرد.


مرادی به همراه رئیس واحد از دانشگاهیان برای حضور پرشور در مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی در مسجد جامع دعوت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر