صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
گروسی در گفت‌وگو با آنا خبر داد

احتمال سفر روحانی به شهرستان‌های غرب تهران در خرداد/ بزرگترین مجتمع تجاری و مدرسه ایرانی اسلامی آماده بهره‌برداری

نماینده شهرستانی ملارد، شهرقدس و شهریار در مجلس با بیان اینکه «احتمالا سفر رئیس‌جمهوری به غرب استان تهران در خرداد انجام شود»، گفت: چند طرح و پروژ عمرانی مهم در شهرستان‌های غرب استان تهران آماده افتتاح و بهره‌برداری است.
کد خبر : 18471

حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تعویق سفر رئیس‌جمهوری به شهرستان‌های غرب استان تهران، گفت: رئیس‌جمهوری قرار بود هفته گذشته به شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد سفر کند اما به دلیل تشییع دو شهید گمنام در شهرستان شهریار و همزمانی این سفر با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، اعلام شد که در زمان دیگر انجام شود.


وی ادامه داد: البته این برای دومین بار است که سفر آقای روحانی به شهرستان‌های غرب استان تهران لغو می‌شود، اولین بار سال گذشته و به دلیل سفر ایشان به جارکاراتا برای شرکت در اجلاس اندونزی سفر لغو شد و هفته گذشته نیز به این شکل سفر به تعویق افتاد.








در این سفر قرار است مجتمع تجاری که به سبک ایرانی اسلامی در شهر جدید اندیشه طراحی و ساخته شده است که از دوران صفویه تا به امروز جای آن خالی بوده است، به بهره‌برداری برسد که در بنایی بیش از 140 هزار متر در زمینی به مساحت 54 هزار متر احداث شده است

نماینده ملارد، شهر قدس و شهریار با بیان اینکه «سفر رئیس جمهوری به شهرستان‌های غرب استان تهران قطعی شده است»، اظهار کرد: با توجه به اینکه رئیس‌جمهوری هفته جاری برای انجام سفر استانی به تبریز می‌رود، هنوز برنامه قطعی سفر به غرب تهران مشخص نشده است؛ اما احتمالا در خرداد این سفر انجام شود.


گروسی در پاسخ به این سؤال که «آیا سفر روحانی به غرب استان تهران در قابل سفر استانی است؟» گفت: شهرستان‌های تهران در عین حال که نام آنها شهرستان است؛ اما هرکدام برابر با یک استان است، شهریار با بیش از 700 هزار نفر جمعیت و ملارد و قدس هم با حدود 800 هزار نفر جمعیت بیش از جمعیت برخی از استان‌هاست، اما این سفر در قالب سفرهای استانی تعریف نمی‌شود.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان مکررا بر توجه بیشتر به شهرستان‌هاس استان تهران تأکید کردند که امیدواریم سفر هیئت دولت به استان علاوه بر دیدار مردمی با رئیس‌جمهوری و دولتمردان توأم با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و فرهنگی برای مردم شهرستان باشد.


این نماینده مردم در مجلس، با اشاره به طرح‌ها و پرورژه‌های قابل بهره‌داری در سفر رئیس‌جمهوری به شهرستان، بیان کرد: در این سفر قرار است مجتمع تجاری که به سبک ایرانی اسلامی در شهر جدید اندیشه طراحی و ساخته شده است که از دوران صفویه تا به امروز جای آن خالی بوده است، به بهره‌برداری برسد که در بنایی بیش از 140 هزار متر در زمینی به مساحت 54 هزار متر احداث شده است.


وی ادامه داد: همچنین یک مدرسه ایرانی اسلامی برگرفته از مکتب اسلامی و معماری ایرانی نیز در این سفر افتتاح می‌شود که بزرگترین مدرسه ایرانی اسلامی کشور خواهد بود.


گروسی خاطرنشان کرد: بزرگترین شهرکت صنعتی در «صنایع های‌تک» و صنایع نوین و قطعه‌سازی خودرو نیز در زمینی به مساحت سه هزار هکتار زیرساخت‌های آن فراهم است که آماده کلنگ‌زنی است؛ علاوه بر اینها چند پروژه مربوط به کشت‌های جدید هیدروپونیک و مجتمع گلخانه‌ای نیز آماده بهره‌برداری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر