صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
در گفت‌و‌گو با آنا؛

مهدی تارتار: ستاره‌ای می‌خواهم که به دردم بخورد/ در جنگ نابرابر به دنبال پیروزی هستیم

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: به دنبال بازیکن بزرگ و ستاره‌ای هستم که اول به درد تیمم بخورد و دوم اینکه انگیزه کافی برای بازی کردن در بوشهر را داشته باشد.
کد خبر : 184647

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط تیمش در فصل نقل و انتقلات گفت: «کار برای بستن یک تیم قوی سخت است اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که با یک تیم خوب وارد رقابت‌های لیگ برتر شویم، البته این را باید بگویم برای بستن یک تیم خوب وارد یک جنگ نابرابر شده‌ایم.»


وی ادامه داد: «در لیگ آینده پنج تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند و برای رسیدن به این هدف با هم می‌جنگند. چهار، پنچ تیم هم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با این 5 تیم می‌جنگند و سایر تیم‌ها هم برای بقا در لیگ تلاش می‌کنند. چند تیمی که برای قهرمانی تلاش می‌کنند از تمام امکانات لازم حداقل بیشتر از سایر تیم‌ها برخوردار هستند و به طبع بازیکنان بهتری هم می‌توانند جذب کنند. به همین دلیل معتقدم یک جنگ نابرابر بین تیم‌های لیگ برتری وجود دارد.»


تارتار در ادامه و در پاسخ به این سوال که معمولا تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر صعود می کنند در سال اول به دنبال تثبیت حضور خود در این رقابت‌ها هستند و آیا وی هم چنین هدفی را دنبال می‌کند یا نه گفت: «برای ما مهم است که در پایان لیگ هفدهم باز هم در لیگ برتر بمانیم. البته به دنبال رتبه نیستم اما به طور حتم با توجه به بودجه محدوی که داریم به دنبال یک جایگاه مناسب در جدول رده بندی هستم تا از اعتبار فوتبال استان بوشهر در فوتبال دفاع کنیم.»


سرمربی پارس جنوبی همچنین در باره احتمال حضور بازیکن ستاره در تیمش گفت: «بالاخره حضور بازیکن ستاره فواید خاص خودش را دارد. البته ما مثل خیلی از تیم ها نیستیم که خیلی راحت با مبالغ هنگفت با بازیکنان قرارداد ببندیم. البته به شخصه به دنبال بازیکن بزگ و ستاره‌ای می‌گردم که اول به درد تیمم بخورد و دوم اینکه انگیزه کافی برای بازی کردن در تیم ما را داشته باشد.»


تارتار در ادامه در مورد زمان آغاز تمرینات پارس جنوبی گفت: «از 20 خرداد استارات تمریناتمان را می‌زنیم. برای اینکه بهتر برای حضور در لیگ خودمان را آماده کنیم برپایی یک اردوی خارجی هم پیش‌بینی شده است که اگر مشکل خاصی پیش نیاید آن را اجرایی می‌کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر