صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴

نفت تهران خواستار تکرار بازی با تراکتورسازی شد

باشگاه نفت تهران با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال خواهان برگزاری دوباره بازی هفته سی‌ام خود برابر تراکتورسازی شد.
کد خبر : 18452

منصور قنبرزاده، مدیر عامل باشگاه نفت که از اتفاقات دقایق پایانی بازی با تراکتورسازی شوکه شده است در خصوص پیگیری‌های انجام شده و مکاتباتشان با سازمان لیگ به خبر نگار ورزشی آنا گفت:بر اساس آیین‌نامه این حق برای تمامی باشگاه وجود دارد که در صورت وجود تخلف یا شبهه درخواست دوباره بازی را بدهند.از همین رو باشگاه نفت نیز با استناد به بند‌های آیین‌نامه خواهان رسیدگی ویژه به این پرونده شد.»


وی افزود:«هر دو تیم می‌دانستند که مساوی به دردشان نمی‌خورد. دوم یا سوم شدن نه برای ما ارزش داشت و نه تراکتوری ‌ها .قاطعانه می‌گویم در دقایق پایانی بازی هر دو مربی حاضر بودند طوری بازی کنند که بازنده باشند اما بازی مساوی تمام نشود. اینکه بخواهیم بگویم پشت این اتفاق هیچ چیز نیست خیلی ساده‌لوحانه است. امیدوارم که مسئولان سازمان لیگ به گونه‌ای اقدام کنند که حق به حقدار برسد.»


مدیر عامل باشگاه نفت تهران ادامه داد:«شائیه‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد مسئله ای وجود داشته است.به قول کفاشیان بلندگوی ورزشگاه نتیجه بازی سپاهان اصفهان و سایپا را مساوی اعلام می کند.»


موبایل‌ها از ابتدا بازی قطع و وصل می شود،تلویزیونی که من با مدیر فنی نفت در رختکن نگاه می‌کردیم قطع می شود، اینها به نظر شما عادی است؟ از رختکن آمدم بیرون دیدم مردم شادی می‌کنند گفتم بازی را سپاهان برده است چرا دارید شادی می کنید.؟»


قنبر زاده در خاتمه گفت:«اگر به این موضوع رسیدگی دقیق نشود حقی از فوتبال ضایع شده است. جذابیت فوتبال به اتفاقات طبیعی‌اش است و خارج از آن هر اتفاق دیگری رخ دهد این جذابیت را از تماشاگرانش می‌گیرد. وقتی چنین شد هواداران دیگر رغبتی برای دیدن مسابقات فوتبال نخواهند داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر