صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
در نشست عمرانی با پیمانکاران

رئیس واحد تهران شمال: هیچ دلیلی برای فرصت‌سوزی طرح تجمیع وجود ندارد

رئیس واحد تهران شمال تصریح کرد: در بین 7 پردیس مطرح در شهر تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال تنها واحدی است که طرح تجمیع در آن صورت پذیرفته است.
کد خبر : 18440

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی محمد صفانیا در نشست عمرانی این واحد با پیمانکاران و دست اندرکاران ساخت و ساز و تکمیل پروژه های عمرانی گفت: حتی نباید از یک لحظه فرصت غفلت شود و باید با مدیریت زمان بتوان فرصت ها را به نحو مطلوب استفاده کرد.


وی با توجه به اهمیت موضوع زمان در طرح تجمیع واحد دانشگاهی تهران شمال افزود: هیچ دلیلی برای سهل انگاری و فرصت سوزی وجود ندارد و باید طرح تجمیع واحد تهران شمال مطابق برنامه زمان بندی شده پیش رود.


رئیس واحد تهران شمال، سال 96 را سال شکوه و عظمت واحد تهران شمال در طرح تکمیل تجمیع مراکز آموزشی و پژوهشی دانست و اظهار کرد: راهبرد این واحد آن گونه که از سوی مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده شروع همزمان ساخت تمامی پروژه های دانشگاه و تکمیل این فرایند تا سال 1396 است.


به گزارش آنا، مراکز ستادی و 4 دانشکده واحد تهران شمال به انضمام مجموعه ورزشی این واحد اکنون در سایت حکیمیه متمرکز شده اند و به زودی 5 دانشکده آن نیز به این سایت منتقل خواهند شد. این درحالی است که آزمایشگاه ملی این واحد با پیشرفت بالای 70 درصد و دانشکده فنی و مهندسی با پیشرفت 30 درصد در حال تکمیل و روند احداث دانشکده های علوم پایه، شیمی و ساختمان اداری در دستور کار قرار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر