صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

سلحشوری: نام نمایندگانی که با لیست امید بالا آمدند و خیانت کردند، منتشر شود

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه آنهایی که هویت خاصی ندارند هر دفعه با یک عده می پرند، تاکید کرد: باید لیست کسانی که با امید بالا آمدند و به آن خیانت کردند، منتشر شود و شفاف سازی صورت گیرد.
کد خبر : 184145

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از ایرنا، پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درمورد انتخابات هیات رئیسه گفت: ما در انتخاب رئیس و نواب رئیس با فراکسیون های مستقلین ولایی و نمایندگان ولایی توافق داشتیم و رای خوب هم آوردند ولی فراکسیون های دیگر در دبیران و ناظران به عهدشان وفا نکردند و بی اخلاقی کردند.


وی تصریح کرد: آنان درمورد نامزدهای دبیری و ناظر همان 6-6 که بسته بودند را عملی کردند و همه نقش ها با فراکسیون مستقلین بود.


نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آنهایی که هویت خاصی ندارند هر دفعه با یک عده می پرند از این رو من تاکید می کنم که باید لیست کسانی که با امید بالا آمدند و به آن خیانت کردند، منتشر شود و شفاف سازی صورت گیرد.


سلحشوری ادامه داد: اگر مطهری هم رای آورد فقط به خاطر این بود که ما بازی آنها را فهمیدیم که می خواهند این نماینده را بیندازند، دستشان را خواندیم و اجازه ندادیم که این نامزد نایب رئیس را بیندازند.


وی تصریح کرد: فراکسیون مستقلین در لیست نواب رئیس مجلس به سمت ما آمد و در 9 نفر بقیه (دبیران و ناظران) با نمایندگان ولایی بست، ما آن قدر متعهد بودیم که لیست جدا ندادیم ولی آنها دیشب نام امیرآبادی و محمد آشوری را کنار گذاشتند ولی صبح نام این دو را منتشر کردند،


این نماینده مجلس با طرح این سوال که تعهد کجاست، تاکید کرد: من می گویم سیاست بی اخلاق، سیاست اسلامی نیست.


رئیس فراکسیون زنان مجلس همچنین گفت: فراکسیون امید باید درس بگیرد، بعدا کار تشکیلاتی با آنان مفهومی نخواهد داشت.


سلحشوری تصریح کرد: فراکسیون امید مجلس باید جلسه برگزار کند و نام افرادی که به نام امید می آیند و امید را زیر پا می گذارند را منتشر کند تا مردم شهرهایشان آنان را بیشتر بشناسند و اعتماد نکنند.


وی ادامه داد: این افراد در ماه مبارک رمضان اخلاق را زیر پا گذاشتند، البته برنده ما و مردم هستیم چون مردم همه را می شناسند.


رئیس فراکسیون زنان مجلس دهم تاکید کرد: آنها که ادعای مسلمانی دارند نباید سیاست ماکیاولیستی نشان می دادند. سلحشوری ادامه داد: رسول خضری نماینده پیرانشهر و محمد قسیم عثمانی و نماینده بوکان چرا بایددر انتخابات هیات رئیسه بیفتند؟ این نشان می دهد که سیاست مجلس دهم این بود که اقلیت های مذهبی و زن را حذف کند ولی افتخار لیست امید این بود که هر زنان و هم اقلیت ها در لیست باشند.



انتهای پیام/

برچسب ها: فراکسیون امید
ارسال نظر