صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶

برگزاری کارگاه تفسیر سوره مبارکه حمد در واحد جویبار

کارگاه تفسیر سوره مبارکه حمد با محوریت تفسیر حضرت امام خمینی (ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در حال برگزاری است.
کد خبر : 184111

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد جویبار با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: «کارگاه تفسیر سوره حمد در قالب ششمین دوره طرح قرآنی رمضان (بهار قرآن) با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی با ارتقای بعد معنوی دانش استادان و کارکنان این دانشگاه و بهره‌مندی بیشتر از فیوضات این ماه عزیز در حال برگزاری است.»


حجت‌الاسلام ابوالحسن قلی‌پور افزود: «این کارگاه تا پایان ماه رمضان به‌طول می‌انجامد و گواهینامه کارگاه آموزشی به مدت 16 ساعت صادر و به شرکت کنندگان تقدیم خواهد شد.»


ویگفت: «ماه مبارک رمضان ماه روزه‌داری است. خداوند روزه‌داری را در ماه مبارک رمضان واجب کرده است. در امت‌های قبل هم روزه‌داری واجب بود. خداوند می‌فرماید روزه از من است و من پاداش روزه هستم. همچنین ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است پس ما باید انس بیشتری با قران در این ماه داشته باشیم.»


مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد جویبار دیگر برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان را به این شرح اعلام کرد: «برپایی نماز جماعت هر روزه در مسجد صاحب الزمان (عج) به همراه قرائت ادعیه ماه رمضان در مسجد بین نمازگزاران و برگزاری محفل انس با قرآن، مسابقه پیامکی رایحه بهار رمضان (ویژه استادان و کارکنان) و در پایان هدایا به 3 نفر از برندگان، تشویق و تجلیل از فعالان نماز ( اساتید- کارکنان- دانشجویان)، برگزاری یک دوره مسابقه نقاشی فرزندان (استادان و کارکنان) و اهدای جوایز به سه نفر منتخبان این مسابقه و برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز در ایام مبارک رمضان.»


انتهای پیام/

ارسال نظر