صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
در گفت‌وگو با آنا؛

یحیی‌ گل‌محمدی: پیشنهاد تراکتورسازی تا رسید درنگ نکردم/ امیدوارم باشگاه قرارداد بازیکنان را تمدید کند

سرمربی جدید تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم باشگاه قرارداد بازیکنان فصل قبل را تمدید کند تا کارمان را بدون دغدغه شروع کنیم.
کد خبر : 182846

یحیی گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در خصوص روند آماده سازی تیم تراکتورسازی و همچنین تاریخ شروع تمرینات این تیم اظهار داشت: «تمرینات را از 19 خردادماه شروع می‌کنیم و 6 هفته فرصت داریم تا وارد مسابقات شویم. یکی دو اردو در برنامه خواهیم داشت که ابتدای کار ما از تبریز است و امیدوارم شروع خوبی داشته باشیم. امیدوارم باشگاه قرارداد بازیکنان فصل قبل را تمدید کند تا کارمان را بدون دغدغه شروع کنیم.»


وی ادامه داد: «با صحبتی که با مربیان تیم های پایه داشتم به نظر می‌رسد بازیکنان جوان خوبی در تیم‌های پایه حضور دارند که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم و امیدوارم آن‌ها هم بازیکنان خوبی باشند که بتوانیم از آنها هم استفاده کنیم.»


سرمربی تیم تراکتورسازی در رابطه با قبول پیشنهاد تیم تراکتورسازی با وجود مشکلات زیاد در رابطه با محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات تابستانی هم گفت: «وقتی پیشنهادی از باشگاه تراکتورسازی به من رسید من زیاد روی این پیشنهاد فکر نکردم و خیلی زود تصمیم گرفتم. این یکی از مهم‌ترین و بهترین پیشنهادهای من بود که با همه وجودم پذیرفتم و باعث افتخار هر مربی‌ای است که در این تیم با هواداران پرشور کار کند. از این تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانیم با کمک هواداران، بازیکنان تیم و عوامل باشگاه فصل موفقی پشت سر بگذاریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر