صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
در گفت‌وگو با آنا؛

نصرالله عبدالهی: بازی کردن ابراهیمی به نظر کادر فنی بستگی دارد/ با هیچ بازیکن جدیدی تمام نکردیم

سرپرست استقلال گفت: امیدواریم با ارائه یک بازی زیبا و کسب نتیجه دلخواه  به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.
کد خبر : 182790

نصرالله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط استقلال برای بازی برگشت مقابل العین امارات گفت: «ما بعد از بازی رفت مقابل العین تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر هم با همه نفرات راهی امارات شدیم تا بتوانیم با همه نفرات مقابل العین قرا بگیریم. بازیکنان روحیه خوبی برای این بازی دارند و امیدواریم با ارائه یک بازی زیبا و کسب نتیجه دلخواه به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.»


وی در خصوص حضور امید ابراهیمی در بازی برگشت مقابل العین بیان کرد: «ابراهیمی در تمرینات چند روز اخیر شرکت کرد و آمادگی خوبی هم در تمرین داشت. او همراه تیم است و بازی کردن یا نکردنش به نظر کادر پزشکی و کادر فنی تیم ربط دارد.»


سرپرست تیم استقلال در مورد نقل و انتقالات باشگاه استقلال و جذب بازیکنان جدید در این باشگاه گفت: «در این روزها شایعات زیادی در مورد نقل و انتقالات باشگاه شنیده می‌شود در حالی که ما اگر بازیکنان فعلی خودمان را حفظ کنیم فقط جای 2-3 بازیکن جدید را داریم.»


وی ادامه داد: «در حال حاضر تمام تمرکز مسئولین و کادر فنی روی بازی العین است. بعد از این بازی مهم کادر فنی در مورد نقل وانتقالات تصمیم گیری می‌کند. اولویت اول تمدید قرارداد بازیکنان فعلی است و بعد باید طبق جای خالی در چند پست بازیکن جذب کنیم. البته باشگاه بیکار هم نیست و با چند بازیکن وارد مذاکره شد اما هنوز هیچ چیز تمام نشد و همه چیز در آینده مشخص می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر