صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶

میانجی‌گری کویت میان قطر و شورای همکاری خلیج فارس

امیر قطر شب گذشته (جمعه) در دیدار با وزیر امور خارجه کویت موضوع کاهش تنش را میان دوحه و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بررسی کرد.
کد خبر : 182735

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از رویترز، خالد الحمد الصباح، وزیر اموز خارجه کویت شب گذشته (جمعه) در دوحه با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر دیدار کرد. او حامل پیام شیخ صباح الاحمد جابر الصباح، امیر کویت برای امیر قطر بود.


یک مسئول شورای همکاری خلیج فارس در این‌باره گفت امیر کویت پیشنهاد میزبانی نشستی برای تضمین شدت نگرفتن اختلافات را میان دوحه و کشوهای عربی منطقه مطرح کرده است.


سفر وزیر امور خارجه کویت به دوحه به‌دنبال اظهارات معاونش‌ انجام شد که در جریان آن مواضع محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر را درباره اظهارات منسوب به امیر قطر ستوده بود.


خالد جارالله، معاون وزیر امور خارجه کویت اظهارات وزیر امور خارجه قطر را مثبت خواند و گفت: «ساختار شورای همکاری خلیج (فارس) محکم است و با درایت رهبرانش می‌تواند با اوضاع سخت مواجه شود.»


وزیر امور خارجه قطر پیشتر گفته بود هک شدن خبرگزاری رسمی این کشور (قانا) یک جرم محسوب می‌شود و تیمی برای تحقیقات درباره آن تشکیل خواهد شد و نتیجه آن را به دادگاه ارائه خواهد داد.


وی افزود: «رسانه‌هایی که اخبار جعلی و دروغ منتشر می‌کنند و موضع رسمی قطر را نادیده می‌گیرند حرفه‌ای بودنشان را خدشه‌دار می‌کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر