صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
دو خبر/

جشن فارغ‌التحصیلی نوآموزان سما شیروان برگزار شد

جشن فارغ‌التحصیلی نوآموزان پیش دبستانی سما واحد شیروان به همت مربیان این مجموعه و با حضور رئیس مرکز سما شیروان، مدیران مدارس سما و اولیا در سالن مجلل فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان برگزار شد.
کد خبر : 181781

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای نوآموزان، یاد و خاطره یک سال تلاش و کوشش را برای آنها زنده نگه داشتند. این مراسم هرساله با حضور گسترده اولیای دانش آموزان برگزار و از نونهالان تجلیل می‌شود.


از برنامه های این جشن حضور عمو نامی مجری توانمند برنامه‌های کودک، اجرای سرود دسته جمعی، قرائت دکلمه، اجرای مسابقه با حضور پدران و مادران نوآموزان و قدردانی از نوآموزان از دیگر برنامه‌های اجرایی این مراسم بود.


جشن الفبا اولی های سما شیروان برگزار شد


160 دانش‌آموز کلاس اولی دبستان‌های سما شیروان هم سوادآموزی خود را جشن گرفتند.


با پایان سال تحصیلی 96-95 دانش آموزان دختر و پسر سما شیروان با حضور در جشنی به یادماندنی، لحظات شادی را در کنار معلمانشان و پدرها و مادرهای خود گذراندند.


معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی سما شیروان اعلام کرد: «این جشن بصورت مجزا برای دانش آموزان دبستان‌های پسرانه و دخترانه و با حضور مدیران مدارس، معلمان و اولیای دانش آموزان در سالن مجلل فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد برگزار شد.»


دکتر قاسم کاظمی گلیان افزود: «سما محیطی شاد، پویا و غنی از امکانات و فرصت‌هاست. سما برای دانش آموزان این شهر فرصت‌های خاص علمی، آموزشی و فرهنگی را فراهم آورده است و راه پیشرفت را برای دانش آموزان برای حضور موفق در جامعه گشوده است.»


کاظمی ادامه داد: «جشن الفبا سالانه در مدارس سما این شهر با هدف تشویق دانش آموزان و ثبت لحظات به یادماندنی از کلاس اول در این مرکز برگزار می شود.»


اجرای برنامه‌های شاد توسط عمو نامی مجری برنامه های کودک ، مسابقه برای اولیا ، اجرای سرودهای دسته‌جمعی و اهدا لوح تقدیر و جوایز و گرفتن عکس یادگاری و پذیرایی از بخش‌های این مراسم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر