صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی نوآموزان پیش دبستانی سما واحد رشت

جشن فارغ‌التحصیلی نوآموزان پیش دبستانی سما واحد رشت برگزار شد.
کد خبر : 181524

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در زندگی لحظاتی وجود دارد که در آینده جز خاطرات ماندگار به حساب می آید و وقتی از یاد شخص عبور می کند، گل لبخند بر گوشه لبانش نقش می بندد. روز اول مدرسه رفتن، نگاه و لبخند مهرانگیز معلم، شیطنت پشت میز و نیمکت، صف بوفه مدرسه، ورزش صبحگاهی و بسیاری کارها و رفتارهای که هر کدوم می تواند سالیان سال گنجینه ای از خاطرات لذت بخش را برای ما فراهم کنید.


فارغ التحصیل شدن یکی از این خاطرات شیرین است. فرقی هم نمی کند در چه مقطعی تحصیلی باشد. چون هر مقطعی شیرینی و لذت خاص خود را دارد.


جشن فارغ التحصیلی، نماد سما رشت از پیش دبستان تا دانشگاه برای ماندگار کردن خاطرات و سپاسگزاری از فعالان عرصه تعلیم و تربیت است.


امسال نیز همانند سال های گذشته جشن فارغ التحصیلی نوآموزان پیش دبستان سما با حضور مجری توانمند برنامه کودک سیمای مرکز گیلان (عمه خورشید) برگزار شد تا نوآموزان اولین دوره علم آموزی را به پایان رسانده و خود را برای ورود به دوره ابتدایی آماده کنند.


این مراسم هرساله با حضور پرشور و شعف نونهالان و اولیای آنان در یکی از مجلل ترین تالارهای استان برگزار و نوآموزان پیش دبستان سما لحظات شاد و بانشاطی را در کنار خانواده ها و دوستان خود سپری می کنند و از نونهالان و مربیان آنها تجلیل می‌شود.


شادی و نشاط را از فاصله دور می توان حس کرد. آینده را می توان در چهره چهره تک تک بچه ها دید، آینده روشن و درخشان و پدران و مادرانی که هم پای فرزندان خود به شادی مشغولند و پدربزرگ ها و مادربزرگ های که پا به پای نوه های خود می‌خندند و جوانی را صدا می زنند.


در پایان تمام بچه ها به همراه مربیان خود عکس یادگاری انداختند تا برای همیشه این لحظات شاد و به یادماندنی در خاطره آنها بماند.


انتهای پیام/

ارسال نظر