صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
در گفت‌و‌گو با آنا؛

مهدی کیانی: نکونام می‌تواند به تراکتور کمک کند/ کسی برای تمدید با من تماسی نگرفته است

کاپیتان تیم تراکتورسازی گفت: عاشق تراکتور هستم و دوست دارم در این تیم بمانم اما کسی با من برای فصل بعد تماس نگرفته است.
کد خبر : 181047

مهدی کیانی کاپیتان تیم تراکتورسازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا در رابطه با سرمربیگری جواد نکونام در تیم سرخ‌پوش تبریز گفت: «من هم مثل همه خبر سرمربیگری آقا جواد را در رسانه‌‌ها خواندم. او بازیکن بزرگی بود و تجربه خیلی خوبی در اروپا دارد، زمان تونی و مجید جلالی هم قرار بود پیراهن تراکتور را بپوشد که گویا با باشگاه به توافق نرسید.»


وی ادامه داد: «به نظر من اولین تجربه مربیگری جواد نکونام در تراکتور می‌تواند مفید باشد. او با بازیکنان بزرگی هم‌بازی بوده و با سرمربیان بزرگی کار کرده است. همچنین دستیار کی‌روش در تیم ملی هم بوده‌ است و من از آمدن او به تیم تراکتور استقبال می‌کنم و امیدوارم در این راه موفق باشد.»


کاپیتان تراکتورسازی افزود: «البته نباید از زحمات آقای قلعه‌نویی هم چشم‌پوشی کرد، او زحمات زیادی کشید و تیم را با آن شرایط به فینال جام حذفی رساند. این موضوع را هم نباید فراموش کرد که مشکلات ما در فصل گذشته واقعا زیاد بود.»


کیانی در رابطه با فینال جام حذفی، اظهار داشت: «واقعا نمی‌خواهم بهانه بیاورم و قهرمانی نفتی‌ها را لوث کنم، اما آن زمین اصلا در شان فینال جام حذفی نبود، نور استادیوم هم کم بود، موقعیت‌های ما خیلی بهتر از حریف بود اما نتوانستیم استفاده کنیم و همه چی خراب شد.»


کاپیتان قرمزپوش تراکتوری‌ها در رابطه با تمدید قرارداد با تراکتور هم تصریح کرد: «من همیشه گفته‌ام می‌خواهم در تراکتور بمانم، این تیم را دوست دارم و همیشه در قلب من جا دارد اما کسی تا این لحظه با من برای تمدید قرارداد تماس نگرفته است، گرچه ما هنوز 45درصد از قرارداد خودمان را هم نگرفته‌ایم که آقای آجرلو قول داده این مشکلات را حل کند. هر چه هست امیدوارم زود این اتفاق بیفتد و دوباره بتوانم برای تیم محبوبم به میدان بروم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر