صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد:

روابط عمومی عنصر اصلی ارتقا و پیشرفت هر سازمان است

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت:« روابط عمومی سخنگو و گوش شنوای سازمان و شریک اجرای هر برنامه‌ای است.»
کد خبر : 180340

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا احمدزاده در آغازین روز از هفته روابط عمومی با تبریک به مجموعه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: «روابط عمومی عنصر اصلی ارتقا و پیشرفت هر سازمانی است چراکه وظیفه اطلاع رسانی دقیق و به موقع و پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع به عهده این بخش است.»


وی در باره فعالیت های روابط عمومی اظهار کرد: «شاید در اذهان عمومی روابط عمومی یک بخش از تشریفات سازمانی هر ارگان، نهاد و یا بخش خصوصی به نظر بیاید ولی در عصر امروز با هجوم و سرعت اطلاعات روابط عمومی یک نهاد مشورتی و مدیریتی و دلیلی برای معرفی دستاودها و شریکی برای اجرای هر برنامه در سازمان متبوع خود است.»


احمدزاده نتیجه فعالیت قوی روابط عمومی را معرفی دستاوردهای نهاد ذی‌ربط و مقبولیت و تکریم ارباب رجوع دانست.



انتهای پیام/

ارسال نظر