صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
به همت معاونت بین‌الملل اتاق ایران

سمینار آموزشی بازاریابی و فروش در سازمان‌های غیرانتفاعی و غیردولتی برگزار شد

معاونت بین‌الملل اتاق ایران سمینار آموزشی بازاریابی و فروش در سازمان‌های غیرانتفاعی و غیردولتی را برگزار کرد.
کد خبر : 180201

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران،‌ سمینار آموزشی بازاریابی و فروش در سازمان‌های غیرانتفاعی و غیردولتی به همت معاونت بین‌الملل و با حضور دبیران اتاق‌های مشترک، کارشناسان و مدیران این بخش برگزار شد.


در این سمینار که با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران تشکیل شد، محمدرضا کرباسی معاون امور بین‌الملل اتاق ایران ضمن تأکید بر ضرورت آشنایی کارکنان اتاق‌های بازرگانی با اصول بازاریابی و جذب اعضا، اهمیت دانش‌افزایی و ظرفیت‌سازی کارشناسی در این حوزه را مورد توجه قرار داد. وی همچنین با اشاره به اقتضائات بازاریابی در سطح جهانی تولید محصول رقابتی را مقدمه امر صادرات و بازاریابی معرفی کرد.


کرباسی در ادامه به برگزاری چهار دوره آموزشی در سال 96 با هدف ظرفیت‌سازی و دانش‌افزایی در اتاق‌های مشترک اشاره کرد و افزود: حمایت و همکاری با اتاق‌های مشترک از اولویت‌های مهم امور بین‌الملل اتاق ایران است.


در این نشست مسئولان بین‌الملل اتاق‌های سراسر کشور نیز از طریق ویدئو کنفرانس مشارکت داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر