صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
در گفت‌و‌گو با آنا؛

احمدرضا براتی: توافق بازیکنان با باشگاه‌ها برای پرداخت مالیات به فدراسیون ربطی ندارد

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: شخصی که درآمد حاصل کرده باید مالیات پرداخت کند و حتی اگر توافقی خلاف این بین بازیکن و باشگاه صورت گرفته و باشگاه به وعده‌اش عمل نکرده خود بازیکن باید مالیات را پرداخت کند و بعد از باشگاه مورد نظر پولش را وصول کند.
کد خبر : 180018

احمدرضا براتی رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت بدهی مالیاتی بازیکنان و عدم ثبت قرارداد آنها در فصل جدید گفت: «بر اساس قانون مالیات‌های مستقیم هر شخصی که درآمدی را تحصیل می کند و درآمد وی برخوردار از معافیت های مالیاتی نباشد باید مالیات درآمد خود را شخصا پرداخت کند که این موضوع در مورد بازیکنان نیز صدق می کند و باید مالیاتی که بر درآمدشان وضع شده را شخصا پرداخت کنند.»


وی ادامه داد: «حالا ممکن است در اینجا بازیکنی بگوید که طبق توافقی که با باشگاه مورد نظر خودش داشته قرار بر این شده که مالیات او از طریق باشگاه پرداخت شود که این موضوع ربطی به فدراسیون فوتبال و اداره مالیات ندارد. این توافق بین باشگاه و بازیکن مورد نظر بود و ما به آن توجهی نمی کنیم. آن چیزی که برای ما اهمیت دارد تنها پرداخت مالیات و ارائه مفاد حساب مالیاتی است.»


رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینکه اگر باشگاه توانایی پرداخت مالیات را نداشته باشد، اظهار کرد: «بازیکن در زمان عقد قرارداد باید مفاصاحساب مالیاتی یا گواهی بلامانع بودن ثبت قرارداد را ارائه دهد و تا قبل از آن قراردادش برای فصل بعد ثبت نمی شود. از نظر اداره مالیات شخصی که درآمد حاصل کرده باید مالیات پرداخت کند و حتی اگر توافقی خلاف این بین بازیکن و باشگاه صورت گرفته و باشگاه به وعده اش عمل نکرده خود بازیکن باید مالیات را پرداخت کند و بعد از باشگاه مورد نظر پولش را وصول کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر