صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶

شماره 212 مجله نمایش ویژه اردیبهشت ماه سال 96 منتشر شد

شماره جدید مجله نمایش با نگاه ویژه "هاینر مولر" و آثار و گفتاری از ایزابل هوپر- کاملیا نیکولووا- سوزانه شیلر- سمیه یعقوبی- مریم منظمی اسلامی- هاینر مولر- واسلاو هاول- کارل وبر- دکتر مسعود دلخواه- اکبر رادی- عبدالرضا فریدزاده و علی نصیریان منتشر شد.
کد خبر : 179825

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط‌عمومی نشریه، مخاطبان و علاقه‌مندان می‌توانند در این شماره مقالاتی با عنوان‌های "تنهایی و سکوت در جهان پر سر و صدای تکنولوژی" ، "مولر خالق تئوری تئاتر در زمان حال" ، "از زبان،خانه هستی هایدگر تا زبان، خانه تصویر مولر"، "هنر ترکیبی و جداسازی عناصر" و .... را مطالعه کنند.


در این شماره نقد نمایش های " باغ آلبالو" به قلم "عبدالرضا فریدزاده" ، " اینا همه خوبن " به قلم "هومن نجفیان" ، "خدای کشتار" به قلم "مهدی نصیری" ، "هام" به قلم " حسن پارسایی" به چاپ رسیده است.


در گستره ی تئاتر جهان، این شماره به رومانی اختصاص یافته. در این بخش می توانید مطالبی از جمله "یک دیدگاه آلترناتیو از تئاتر آلترناتیو" ، "مصاحبه ای با جیاناکاربونای" ، "سرگرمی، تجربه را مغلوب میسازد" و "در جستجوی هویت، گرایش های تئاتر معاصر در رومانی" و... را بخوانید.


شماره 212 مجله نمایش، ویژه اردیبهشت ماه سال 96 ، به مدیر مسئولی مهدی شفیعی و سردبیری نصرالله قادری در 112 صفحه چاپ و توزیع شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر