صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با آنا:

دو روز آینده، موجی از گرد و غبار، آسمان اغلب نقاط کشور را می‌پوشاند

کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و ورود موجی از گرد و غبار به کشور خبر داد که در برخی استان‌ها منجر به کاهش دید خواهد شد.
کد خبر : 17957

امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه از امروز (چهارشنبه) تا روز جمعه، برای برخی از مناطق شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز، دامنه‌های مرکزی زاگرس و شمال شرق کشور افزایش ابر همراه با وزش باد، رگبار، باران و رعد و برق پیش‌بینی شده است.


وی افزود: شدت بارش‌ها فردا (پنجشنبه) و پس فردا (جمعه) در زاگرس مرکزی، استان‌های لرستان و شمال خوزستان بیشتر می‌شود و خلیج فارس نیز مواج است.


به گفته وی امروز برخی از نقاط شمال غرب و غرب در اثر وزش باد و ایجاد گرد و خاک، هوا غبارآلود شده و کاهش دید را به دنبال خواهد داشت. همچنین فردا و پس‌فردا، مجددا افزایش سرعت وزش باد در کشور عراق باعث ایجاد توده گرد و غبار شده و در برخی از نقاط استان‌های جنوب غرب و غرب سبب کاهش دید افقی می‌شود.


نقشینه اضافه کرد: در روز جمعه نیز وزش باد نسبتا شدید در استان‌های تهران، قم، قزوین، البرز، مرکزی و سمنان باعث ایجاد گرد و غبار می‌شود و بر همین اساس توصیه می‌کنیم که بیماران قلبی‌ ریوی و افراد حساس از تردد غیرضروری در این روزها خودداری کنند.


کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز و فردا تهران در پاره‌ای از نقاط بارش پراکنده خواهد داشت اما از روز جمعه بعدازظهر دوباره افزایش ابر همراه با باد شدید و بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر