صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
پیرهادی مطرح کرد:

ساماندهی معتادان در محله هلال احمر/ احداث میدان میوه و تره بار در محله سلامت

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از ساماندهی معتادان و احداث میدان میوه و تره بار در دو محله هلال احمر و سلامت در منطقه 11 خبر داد.
کد خبر : 179535

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آتا محسن پیرهادی در بازدید از محله هلال احمر واقع در منطقه 11 اظهار کرد: در این محله مواردی از جمله نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله‌های بازیافتی، رفت و روب معابر و جانمایی صحیح مخازن، ساماندهی صنایع و مشاغل مزاحم و عاملان سد معبر به ویژه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری در خیابان عباسی، واحدهای فروش موتورسیکلت در خیابان هلال احمر و واحدهای فروش دوچرخه و پیچ و مهره ،احداث فضای سبز و بوستان در سطح محله و جابه‌جایی تیرهای برق مزاحم در سطح معابر محله در دستور کار قرار دارد.


وی تصریح کرد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله نیز مواردی از جمله مناسب سازی ایستگاه‌های BRT ،تعریض و سنگفرش کردن معابر سطح محله و اصلاح هندسی در معابر در دست بررسی است.


احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره


پیرهادی بیان کرد: احداث مجموعه ورزشی چندمنظوره در سطح محله از سوی شورایاران مطرح شده که این موضوع در دست پیگیری است.


عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تسریع در روند صدور پروانه و اطلاع رسانی مناسب در خصوص بسته‌های تشویقی به منظور نوسازی و بهسازی بافت فرسوده در محله هلال احمر در دست بررسی است.


رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران افزود: اهالی محله در خواست ساماندهی معتادان و همچنین جابه جایی تیرهای برق مزاحم در سطح معابر را داشته‌اند که این موارد به سازمان‌های مربوط ارجاع شده است.


وی در ادامه به وضعیت محله سلامت واقع در منطقه 11 اشاره کرد و گفت: در حوزه سلامت، مواردی از جمله نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله‌های بازیافتی و جابجایی مخزن زباله واقع در نبش کوچه نور و خواجوی، احداث میدان میوه و تره بار در خیابان نواب حد فاصل خیابان قزوین و بریانک و تجهیز بوستان رودکی در دست پیگیری است.


پیرهادی افزود: کاشت نهال و گل در خیابان جوانمرد، پاتوق قطب، پاتوق خوشیاران و مقابل مساجد سطح محله، رنگ آمیزی و نقاشی دیوار درمانگاه دخانیات، دیوار ورودی کوچه دانش و دیوار ساختمان سرای محله، پاکسازی برچسب های تبلیغاتی نصب شده در درب منازل و بهسازی و ترمیم نهر واقع در کوچه ممتازی در حوزه خدمات شهری پیگیری می‌شود.


عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیاده روسازی (سنگفرش) خیابان‌های کمیل، خرمشهر، خوشیاران جنوبی و محبوب مجاز و ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت معابر محله از جمله کوچه وفاخواه، کوچه نیک نیز در حوزه شهرسازی قابل بررسی است.


تغییر تعرفه قبوض آب و گاز سرای محله به تعرفه فرهنگی


رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: تجهیز ساختمان سرای محله و تغییر تعرفه قبوض آب و گاز ساختمان سرای محله به تعرفه فرهنگی از مواردی که توسط شورایاران پیشنهاد شده است.


وی گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی سه سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 227 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته‌ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان‌های ذیربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر