صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

زمزمه بازگشت قلعه‌نویی به اصفهان شنیده می‌شود؛ شرط ژنرال برای نشستن بر روی نیمکت ذوب‌آهن

سرمربی فصل پیش تراکتورسازی احتمالا در اصفهان به مربیگری خود ادامه خواهد داد.
کد خبر : 179111

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دو اتفاق فوتبالی می‌تواند به سرمربیگری پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر در ذوب‌آهن منجر شود. سبزپوشان اصفهانی فصل گذشته با یحیی گل‌محمدی شروع کردند اما او نتایج ناامیدکننده‌ای با این تیم گرفت و در اواسط نیم‌فصل اول جای خود را به محمد حسینی دستیارش داد.


حسینی خیلی خوب نتیجه گرفت و ذوبی‌ها از قعرجدول خود را به رده سوم رساندند. ادامه موفقیت‌های ذوبی‌ها می‌توانست آنها را حتی به صدرجدول هم ببرد اما به‌یکباره تیم سبزپوش اصفهانی آن‌قدر در نتیجه‌گیری بد عمل کرد که استقلال از این تیم 12 امتیاز جلو افتاد. اگرچه تلاش شاگردان حسینی در پایان فصل این تیم را چهارم لیگ برتر کرد اما به نظر می‌رسد مدیران باشگاه ذوب‌آهن به این‌ باور رسیده‌اند که حسینی نمی‌تواند تیم فوتبال‌شان را در کورس قهرمانی لیگ برتر در دوره هفدهم به جام برساند. به همین دلیل آنها به دنبال جذب سرمربی هستند که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد.


اتفاق دوم از سوی خود آن سرمربی شکل گرفته است. امیر قلعه‌نویی فصل گذشته هدایت تراکتورسازی را در اختیار داشت و سعی کرد با این تیم قهرمان لیگ برتر شود اما محرومیت از پنجره نقل وانتقالات از سوی فیفا در نیم‌فصل باعث شد تا تراکتوری‌ها نتوانند با مهره‌های جدید خود به مصاف حریفان بروند و این موضوع افت سرخ‌پوشان تبریزی را به همراه داشت تا جایی‌که باعث شد این تیم فصل را با رتبه سومی به پایان ببرد و قهرمانی جام حذفی را هم به نفت تهران بدهد. جالب اینکه تک گل نفت را سجاد شهباززاده زد؛ بازیکنی که در نیم‌فصل قرارداد داخلی‌اش را با تراکتوری‌ها بسته بود. با توجه به اینکه تراکتورسازی از پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی فیفا هم محروم است و نمی‌تواند بازیکن جدیدی را جذب کند، قلعه‌نویی پس از قهرمان نشدن تیمش در جام حذفی از تراکتوری‌ها خداحافظی کرد تا برای حضور در تیم جدید اعلام آمادگی کند.


سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که در چند فصل اخیر نتایج خوبی با تیم فوتبال خود گرفته به همراه دیگر اعضای تیمش به دنبال آن است تا تیمی آماده را روانه لیگ برتر هفدهم کند. او که تیمش بعد از دو فصل حضور در آسیا این فصل سهمیه آسیایی نگرفته باب مذاکره با قلعة‌نویی را باز کرده و در تلاش است تا او را به اصفهان بیاورد.


قلعه‌نویی هم که دو بار سپاهان را قهرمان لیگ برتر کرده و خاطرات خوشی از اصفهان دارد، بر این باور است که ذوب‌آهن پتانسیل قهرمانی را در لیگ را دارد و در مذاکرات ابتدایی خود اعلام کرده که تنها شرط حضورش در این تیم اصفهانی این است که این باشگاه حداقل 5 بازیکنی که وی خواهان حضور آنها در این تیم است را جذب کند . در میان گفته می‌شود محمد ابراهیمی و خالد شفیعی که فصل پیش در تراکتورسازی زیرنظر او کار می‌کردند از جمله بازیکنانی هستند که وی خواهان حضورشان در اصفهان شده است.


به هر حال باید دید توافق نهایی بین قلعه‌نویی و ذوب‌آهن چه زمانی نهایی می‌شود.


این خبر در حالی منتشر شده است که دوستان نزدیک قلعه‌نویی به وی پیشنهاد کرده‌اند که یک سال هدایت هیچ تیم را بر عهده نگیرد و به استراحت بپردازد.


انتهای پیام/

ارسال نظر