صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

بازدید دکتر زرهانی از مراکز آموزشی فرهنگی سما واحد تبریز

دکتر سید احمد زرهانی رئیس سازمان سما در آخرین روز از هفته معلم با حضور در تبریز از مراکز آموزشی و فرهنگی سما دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بازدید کرد.
کد خبر : 178361

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما این دانشگاه به همراه دکتر سیدجواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی علاوه بر بازدید از مراکز مختلف آموزشی سما، آموزشکده‌ها و مدارس، با مدیران و کارکنان شاغل در آن از آن نزدیک صحبت و در جریان امور و مسایل سما قرار گرفت.


وی با تأکید به اهمیت تعلیم و تربیت در امر آموزش گفت: مقوله مهارت آموزی، کیفی‌سازی و برندسازی مجموعه سما، جذب حداکثری دانشجو و دانش آموز، باید به صورت جدی دنبال شود.


زرهانی بر توجه ویژه به دروس عملی و مهارت‌آموزی دانشجویان تأکید کرد و گفت: ارتقای کیفیت آموزشی و مهارت آموزی دانشجویان آنها را برای ورود به عرصه بازار، کار و جامعه آماده و مهیا می‌کند و در این راستا توجه به منویات مقام معظم رهبری راهگشا خواهد بود.


رئیس سازمان سما، رسالت سما را در چهار حوزه برشمرد و تصریح کرد: اجرای برنامه‌های رسمی آموزش و پرورش رسالت اصلی است و توجه به حفظ و تقویت هویت ایرانی و اسلامی، تربیت اسلامی، آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش مشاغل و آموزش مهارت‌های اجتماعی و زندگی از رسالت‌های سما هستند.


وی از حمایت های سیدجواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از سما و تلاش‌های دکتر حسن‌زاده معاون سما این استان و همکاران شاغل در سما تشکر و قدردانی کرد.



در این بازدید دکتر شهریار حسن زاده معاون سما و دبیر شورای نظارت و هماهنگی استان آذربایجان شرقی با ارائه گزارش از روند کاری این مجموعه، خواستار توجه ویژه مسئولان برای حل مسایل و ارتقای کیفی و کمی مجموعه سما شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر