صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
همزمان با ایام دهه فجر؛

ساختمان 5600 مترمربعی فناوری و تحصیلات تکمیلی واحد شیروان به بهره‌برداری رسید

ساختمان 5600 مترمربعی فناوری و تحصیلات تکمیلی واحد شیروان همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 1781

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ساختمان فناوری و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با حضور محمد دلپسند معاون استاندار خراسان شمالی، عبدالمجید حلمی نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان رضوی، شمالی و جنوبی افتتاح شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در حاشیه این این مراسم به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: با برنامه ریزی انجام شده و تلاش استادان و کارکنان زحمتکش و تعامل مسئولان شهرستان، امروز شاهد افتتاح ساختمان 5 طبقه فناوری و تحصیلات تکمیلی به مساحت 5600متر مربعی و بانک ملی ایران شعبه دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.


محمد قادری مقدم افزود: این ساختمان در 5 طبقه شامل کلاس های مجهز به ویدیو پرژکتور، کلاس های کنفرانس با ظرفیت بالا، سالن اجتماعات و...است که ما را در برنامه ریزی برای کاهش وابستگی واحد به شهریه یاری خواهد کرد.


وی ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این ساختمان گامی موثر در راستای تحصیلات تکمیلی و پژوهش وفناوری برداشته شود.


مصطفی بهمنیار معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در این آیین با ذکر خاطره ای از امام جمعه شیروان از همکاری خوب وی با دانشگاه آزاد اسلامی شیروان تقدیر کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شیروان با دانشجویان، استادان، کارکنان و رشته های تحصیلی خود یکی از واحدهای موفق در استان خراسان شمالی است.


حجت الاسلام حسین کوثری امام جمعه شیروان نیز با تشکر از همکاری مسئولان ادارات و نهادهای شیروان با دانشگاه آزاد شیروان گفت: افتتاح این ساختمان در این شهر کوچک آن هم برای علم و دانش نشان از زحمت و آینده نگری انسان های بزرگی است که جای تقدیر دارد.


به گزارش آنا، قبل از مراسم افتتاحییه بانک ملی ایران شعبه دانشگاه آزاد و ساختمان فناوری، مزار دو شهید گمنام در واحد با حضور مسئولان غبارروبی و گل‌افشان شد.


عباسعلی صفایی فرماندار شیروان، حجت‌الاسلام حسین یوسفی فر مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد خراسان شمالی، خانواده شهدا و جانبازان و جمعی از مدیران دولتی و غیر دولتی در این مراسم حضور داشتند.





انتهای پیام/

ارسال نظر