صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

برانکو ایوانکوویچ: بازی با الوحده «بازی تمام بازی‌ها» است/ فردا هر اشتباه کوچک تاوان سنگینی دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا بازی بزرگی انتظار ما را خواهد کشید. دوست دارم نام این بازی را «بازی تمام بازی‌ها» بگذارم.
کد خبر : 177695

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر الوحده حضور یافت و درباره این بازی گفت: «فردا بازی بزرگی انتظار ما را خواهد کشید. دوست دارم نام این بازی را "بازی تمام بازی‌ها" بگذارم. برای دیدار فردا پر از انرژی و انگیزه هستیم و می‌خواهیم دوباره با برد دل هواداران‌مان را شاد کنیم.»


وی ادامه داد: «فردا کار ساده‌ای نخواهیم داشت. برای هر دو تیم فصل به پایان رسیده است. همچنین الوحده منتظر فینال جام حذفی نیز هست و با روحیه خوبی وارد تهران می‌شود. طبیعتا آن‌ها نیز امید به صعود دارند و مطمئن هستم تماشاگران چه آن‌هایی که از منزل بازی را تماشا می‌کنند و چه آن‌هایی که در استادیوم هستند بازی جنگنده‌ای را خواهند دید.»


سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت:« از هواداران انتظار داریم به عنوان یار دوازدهم به کمک ما بیایند. این بازی برای ما و حریف در صورتی که به پیروزی برسیم مفید خواهد بود. رقیب سه چهار بازیکن خارجی بسیار خوب دارد. ایگالیک مهاجم آنها در پنج سال اخیر آقای گل لیگ شده و در عربستان و امارات بازی کرده است. همچنین هافبک آنها یک بازیکن بین‌المللی است. اسماعیل مطر نیز به عنوان اسطوره و علی کریمی آنهاست اما علیرغم اینها ایده و هدف اصلی ما برد است اما بردی که با قلب گرم و ذهنی آسوده باشد.»


وی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی آنا در مورد اظهارات سرمربی الوحده امارات،گفت: «این صحبت‌ها تنها پاسخ نرمال یک مربی می‌تواند باشد چون آنها با برد پنج بر یک مقابل الریان پر از خوش‌بینی هستند. همانطور که گفتم هم برای ما و هم آنها تنها برد به درد می‌خورد.»


برانکو درباره آسیب دیدگی بازیکنان این تیم از جمله علیرضا بیرانوند تاکید کرد: «بیرانوند از ناحیه آرنج یک مشکل کوچک دارد ولی آنچه که باعث خوشحالی من است این است که انصاری و امیری سالم هستند. با این حال انصاری بعد از بازی با الهلال تمرین نداشته است. عملا او دیروز یک تمرین واقعی انجام داد. وحید امیری هم همینطور. این دو بازیکن آماده هستند. باید دید ترکیب چطور خواهد بود. فقط نریمان جهان یک مشکلی دارد و در بازی قبل به زانویش ضربه خورد و با شدت کمتری تمرین کرده است ولی ایشان هم برای فردا آماده می شود. این بهترین اطلاعاتی است که می توانم بهش ما بدهم.»


وی درباره احتمال بازی انتحاری پرسپولیس و خطر آن برای گل خوردن گفت: «این لیگ قهرمانان آسیا است و یک سطح بالاتر نسبت به لیگ داخلی. ما در دوحه به الریان باختیم در حالی که تیم بهتری بودیم. دو گل خوردیم در حالی که گل‌های دوم و سوم آنها درست نبود. بازی های گذشته تمام شده است. در تهران الریان چهار شانس داشت ولی ما 16 فرصت و اگر پنالتی رامی زدیم اتفاق بازی الریان - الوحده اتفاق می افتاد. آن بازی را تماشا کردیم. الریان در آن مسابقه (دیدار با الوحده) چند شانس خوب را از دست داد. اینها مهم نیست. هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. در لیگ قهرمانان آسیا هر اشتباه کوچک تاوان سنگینی دارد. »


برانکو افزود: «نوع بازی های ما طوری است که در آن ضد حمله زیاد ایجاد می شود چون تهاجمی بازی می کنیم. ولی قبول ندارم فقط روز ضد حمله گل می‌خوریم. از الهلال روی کرنر و مقابل الریان روی دو کاشته گل خوردیم. الگوی کار ما باید بازی با الهلال عربستان باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر