صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
در گفت و گو با آنا

حسین فرکی: به نتیجه بازی تبریز فکر نمی‌کنم/ برای رسیدن به قهرمانی باید سایپا را ببریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم هر تیمی که حقش است جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
کد خبر : 17758

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، با وجود اینکه سرنوشت قهرمانی لیگ برتر به روز آخر کشیده شده‌ است، اما هنوز هم شانس قهرمانی برای 3 تیم بالای جدول وجود دارد. حسین فرکی که تیمش یکی از بخت های قهرمانی است در این باره به «آنا» گفت: «پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان به بازیکنان گفتم به نتیجه بازی تراکتور و نفت کاری نداشته باشند و تنها به دنبال کسب 3 امتیاز بازی مقابل نفت باشند. عمل کردن بازیکنانم به این توصیه باعث شد حریف خود را شکست دهیم.»


سرمربی سپاهان افزود: «در بازی هفته پایانی خود هم فقط باید به بازی فکر کنیم. ایجاد حساسیت کاذب به غیر از اینکه تمرکزمان را به هم بریزد سودی دیگری برای ما نخواهد داشت. معتقدم بازی تیم ما برابر شاگردان جلالی از حساسیت زیادی برخوردار است. اینکه بخواهیم تمرکزمان را معطوف بازی تبریز کنیم امکان دارد که خودمان نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. من این موضوع را از خودم شروع کرده‌ام.»


وی در ادامه به بازی آخر تیمش مقابل سایپا اشاره کرد و گفت: «ما برای اینکه شانس قهرمانی را برای خودمان محفوظ بداریم، محکوم به برد در این بازی هستیم. با تمرکز روی این بازی و نادیده گرفتن نتیجه بازی نفت و تراکتور وارد زمین مسابقه خواهیم شد چرا که بعد از پایان بازی با سایپا متوجه خواهیم شد که به چه عنوانی در لیگ برتر دست یافته‌ایم.»


مربی سابق نفت تهران و فولاد ادامه داد: «جذابت فوتبال به این است که تیم‌ها تا روز آخر برای رسیدن به جایگاه مورد نظرشان تلاش می کنند. سرنوشت هر تیم دست خودش است و حاصل تلاش بازیکنان رتبه تیم ها را رقم می‌زند.»


فرکی در پایان گفت: «لیگ امسال با جذابی هایی که از ابتدای فصل داشت خیلی از شبهات را از بین برد. هر سال شاهد حرف و حدیث های زیادی بودیم که در مورد تبانی بود، اما خدا را شکر که فوتبال ما نشان داد که قابلیت بهتر شدن را هم دارد. در پایان هم امیدوارم هر تیمی که حقش است جام را بالای سر ببرد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: حسین فرکی سپاهان
ارسال نظر