صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابک عنوان کرد

رفع مشکلات جامعه با توسعه فرهنگ قرآنی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابک توسعه و بسط فرهنگ قرآنی در جامعه را ضروری دانست و اظهار کرد: توسعه فرهنگ قرآنی می‌تواند رفع کننده بسیاری از مشکلاتی باشد که امروزه جامعه به آن دچار است.
کد خبر : 17738

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمد محمودی در مراسم تجلیل از منتخبان بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت که به همت دفتر فرهنگ اسلامی این واحد و با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، استادان و دانشجویان در ساعت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک برگزار شد، با توجه به اینکه قرآن معجزه الهی است دلایل معجزه بودن آن را این طور بیان کرد: قرآن تنها بر پیامبر نازل شده و شکست ناپذیر است، علاوه بر آن به اذن خدا اتفاق می‌افتد.


امام جمعه شهر بابک هم با توجه به سخن پیامبراکرم (ص) در مورد قرآن و عترت عنوان کرد: پیامبر اسلام در آخرین لحظات عمرشان فرمودند که من از میان شما امت اسلام می‌روم اما دو گوهر ارزشمند در میان شما باقی می‌گذارم اول قرآن دوم عترت و اگر شما به این دو گوهر متمسک شوید هرگز گمراه نخواهید شد.


حجت الاسلام حسن منتظری افزود: قرآن و عترت بدون یکدیگر معنا ندارند اگر عترت را چنگ بزنیم اما قرآن را‌‌ رها کنیم ارزش ندارد و قرآن بدون عترت هم فایده‌ای ندارد در واقع قرآن با عترت معنا پیدا می‌کند.


وی با بیان اینکه امروزه قرآن مظلوم واقع شده گفت: امروزه به نام قرآن و اسلام مسلمانان را سر می‌برند، آتش می‌زنند، خانه‌های مردم را رو سر زنان وکودکان خراب می‌کنند و این نشان دهند مظلومیت قرآن است.


منتظری بیان کرد: مسئولان در زمینه قرآن و عترت کارهای فرهنگی خوبی انجام می‌دهند و ما باید در این مسیر بیشتر فعالیت کنیم تا قرآن را از مظلومیت بیرون بیاوریم و زمینه را برای پیروی کامل از قرآن فراهم کنیم و انشاء الله با ظهور حضرت مهدی (عج) به ابعاد و عظمت قرآن پی ببریم.


انتهای پیام/

برچسب ها: محمد محمودی
ارسال نظر