صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۰۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۳
ظهر امروز صورت گرفت؛

بازدید دکتر غریبی از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های واحد نجف آباد+تصاویر

خبرگزاری آنا: معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های واحد نجف آباد بازدید کرد.
کد خبر : 177

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسین غریبی ظهر امروز به همراه دکتر محمد امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، دکتر رضا ابراهیمی معاون پژوهشی، دکتر عباس چترایی رئیس پژوهشکده رباتیک و مهندس حمید طاهری رئیس اداره کارگاه ها و آزمایشگاه های واحد نجف آباد از نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی های این واحد دانشگاهی در زمینه های آموزشی، فرهنگی، اداری و مالی، پژوهش و فناوری، عمرانی و... بازدید کرد.



معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید که دستاوردها و توانمندی های 11 دانشکده، مراکز رشد، علمی و تحقیقاتی، مرکز تحقیقات مواد پیشرفته، پژوهشکده رباتیک، توانمندی های معاونت سما و ... واحد نجف آباد به نمایش در آمده است با ارائه توضیحاتی از سوی رئیس واحد، رئیس پژوهشکده رباتیک، رئیس اداره کارگاه ها و آزمایشگاه ها و دیگر مسئولان حاضر در نمایشگاه در جریان آخرین فعالیت ها، دستاوردها و توانمندی های این واحد دانشگاهی قرار گرفت.


غریبی با شنیدن توضیحات مسئولان در این نمایشگاه، علاوه بر قدردانی از فعالیت های این واحد، نظر و پیشنهادهای خود برای ارتقای سطح محصولات به نمایش در آمده در این نمایشگاه را بیان و بر جذب اعضای هیات علمی تاکید و اظهار کرد: درخصوص دانشجویان بااستعداد و خلاق باید نگاه آموزشی و تربیتی داشته و بعد از آموزش و تربیت آنان را تحویل جامعه دهیم و مجدد دانشجویان جدید را برای تربیت و آموزش جایگزین آنان کنیم.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد هم که دکتر غریبی را در بازدید از این نمایشگاه همراهی می کرد، گفت: در سال جاری 2 میلیارد تومان بودجه به پژوهشگاه رباتیک این واحد دانشگاهی اختصاص یافته و همچنان از محصولات و فعالیت های دانشجویان در این واحد دانشگاهی در زمینه های مختلف حمایت می کنیم.


رئیس پژوهشکده رباتیک واحد نجف آباد نیر فعالیت های این پژوهشکده را تشریح و توضیحاتی را درخصوص گروه ربات های پرنده، بازوهای رباتیکی، ربات های زیردریا، ربات های مین یاب و طراحی و ساخت پهپاد ارائه کرد و گفت: به دنبال تجاری سازی برخی از این محصولات بوده و در شرف امضای تفاهم نامه درخصوص تولید برخی از این محصولات با سازمان ها و ارگان ها هستیم.






انتهای پیام/ع


انتهای پیام/

ارسال نظر