صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
تقوی به آنا خبر داد

دو کبوتر گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند آرام می‌گیرند

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در این واحد دانشگاهی خبر داد. وی گفت: مراسم وداع با این شهدا سه شنبه 29 اردیبهشت همزمان با غروب آفتاب در مسجد جامع پرند برگزار خواهد شد.
کد خبر : 17680

حجت الاسلام سید علی اصغر تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت، میزبان دو کبوتر خونین بال، دو شهید گمنام و دو اسطوره ایمان و مقاومت است که پس از سال‌ها به میهن اسلامی بازگشته و سرانجام در روز چهارشنبه آینده در خاک پاک میهن اسلامیمان در کنار مسجد حضرت فاطمه الزهرا (ع) و در مرکز علم، دانش، فضیلت و معرفت یعنی دانشگاه آزاد پرند آرام خواهند گرفت تا جوانان عزیز میهن ما در این دانشگاه از شمع وجود و حضور پر نور آنان بهره وافی را ببرند.








مراسم تشییع شهداء صبح روز چهارشنبه ساعت ۳۰/۹ دقیقه (نه و نیم) صبح از میدان امام خمینی (ره) شهر پرند آغاز و به دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند خاتمه خواهد یافت

تقوی درباره جزئیات این مراسم گفت: سه شنبه ۲۹ اردیبهشت مقارن غروب آفتاب پیکر شهدای گمنام در مسجد جامع امام علی (ع) واقع در میدان استقلال شهر پرند، استقرار یافته و مردم عزیز شهرهای پرند، رباط کریم، بهارستان و دیگر شهرهای اطراف همراه با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پرند در کنار پیکر پاک و مطهر این دو شهید عزیز به دعا، مداحی و نوحه سرایی خواهند پرداخت و با آنان وداع خواهند کرد.


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد پرند اضافه کرد: مراسم تشییع این شهداء صبح روز چهارشنبه 30 اردیبهشت جاری ساعت 9:30 دقیقه (نه و نیم) صبح از میدان امام خمینی (ره) شهر پرند آغاز و به دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند خاتمه خواهد یافت.



تقوی بیان کرد: اکنون کار تسطیح و فضاسازی اطراف حرم شهداء گمنام در دانشگاه در حال اتمام بوده و همه چیز آماده انجام به موقع این مراسم پرفیض و معنوی است.


وی درباره مراسم روز چهارشنبه گفت: دانشجویان دانشگاه پرند برنامه‌های مختلفی را برای آن روز تدارک دیده‌اند که از آن جمله برنامه ها می‌توان از سخنرانی، مداحی، مارش نظامی و گلباران مزار شهدای عزیز نام برد.


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با توجه به این حرکت پسندیده و فرهنگی درباره تشییع و تدفین شهداء گمنام در محیط دانشگاه‌ها اظهار کرد: شهدا شمع محفل بشریتند و حضورشان در جمع دانشجویان و دانشگاهیان اسباب تقویت علم و فضیلت است، دانشجویان با دیدن مزار شهدای گمنام از آزادی و آزادگی این یاران امام حسین (ع) درس زندگی آموخته و در کسب معرفت و تقوای الهی خواهند کوشید.


تقوی از مردم شهیدپرور شهرهای پرند، رباط کریم، بهارستان و سایر شهرهای اطراف خواست تا با شرکت به موقع و حضور در این مراسم معنوی بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره)، انقلاب و شهدای عزیز تجدید بیعت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر