صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
فروغی:

فعالیت فرهنگی به شکل‌گیری نقش اجتماعی دانشجویان کمک می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) گفت: فعالیت فرهنگی به شکل‌گیری نقش اجتماعی دانشجویان کمک می‌کند.
کد خبر : 17581

به گزارش خبرنگار آنا، احمد علی فروغی از نمایشگاه دستاوردهای علمی، فرهنگی و هنری کانون فرهنگی دانشگاه های آزاد کشور بازدید کرد.


وی با اشاره به نقش و اهمیت کانون های فرهنگی دانشگاه ها، افزود: در مدیریت جدید دانشگاه های آزاد اسلامی اهمیت زیادی به فعالیت های کانون های فرهنگی داده شده و اکنون زمینه فعالیت همه جانبه برای دانشجویان با هر گرایش و علاقه ای از طریق کانون های فرهنگی فراهم شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) تصریح کرد: غرفه های استان ها با توجه به پتانسلی که دارند فقط موفق شده اند بخشی از تولیدات استانی خود را به نمایش بگذارند.


وی با بیان اینکه همایش کانون های فرهنگی نخستین دوره خود را می گذراند که البته با نقاط ضعفی همراه است، ادامه داد: نقطه قوت این همایش این است که دانشجویان خود متولی و به عنوان بازوهای اجرایی هستند.


فروغی گفت: ارائه فعالیت های کانون های فرهنگی فرصتی است که به کسب تجربه دانشجویان در برنامه های بعدی کمک و آنها را برای نقش های اجتماعی آماده می کند.


وی در بازدیدی که از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) داشت، اصفهان را شهر فرهنگ و تمدن ایران اسلامی دانست و از رضایتمندی دانشجویان، کارشناسان، استادان نسبت به میزبانی اصفهان ابراز خرسندی کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) همچنین در بازدید از غرفه زنجان به صورت نمادین آرزوی خود را بر درخت آرزوهای این غرفه نوشت.
در این نمایشگاه 36 غرفه از 30 استان کشور برای معرفی فعالیت های فرهنگی و هنری، پژوهشی و اختراعات،گردشگری،صنایع دستی برپا شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر