صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
مدیرعامل باشگاه صبای‌قم در گفت‌وگو با آنا؛

امیدوارم هفته پایانی بدون تبانی برگزار شود/ امتیاز صبا واگذار می‌شود

مدیرعامل باشگاه صبای‌قم گفت: امیدوارم هفته پایانی لیگ بدون هرگونه شائبه و تبانی به پایان برسد و حرف و حدیثی به میان نیاید.
کد خبر : 175635

محمدرضا کشوری‌فرد در خصوص پیروزی صبای‌قم در خانه نفت‌تهران به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «بچه‌ها مصمم بودند تا در خانه تیم خوب و آماده نفت‌تهران به پیروزی برسند. البته آنها چاره‌ای جز این نداشتند که بازی را ببرند و برای همین هم با تمام وجود تلاش کردند تا تیم برنده مسابقه شود. خوشبختانه تلاش یکایک بازیکنان تیم به ثمر نشست و آنها به خوبی خواسته‌های کادرفنی تیم را درون زمین مسابقه اجرا کردند و به برد رسیدند.»


وی ادامه داد: «ما در دو بازی قبلی برابر استقلال و سپاهان هم نمایش قابل قبولی داشتیم و سعی کردیم از همان ابتدا سوار بر بازی شویم. متاسفانه در این بازی‌ها با بدشانسی مواجه شدیم و نتوانستیم تیم برنده زمین باشیم. دیروز هم برابر نفت تهران در همه حال سعی کردیم تیم خوبی باشیم و اقبال با ما بود که فرصت‌های گلزنی هدر نرفت و برنده شدیم.»


مدیرعامل باشگاه صبای‌قم با تمجید از نقش رضا عنایتی در پیروزی تیمش عنوان کرد: «رضا نقش یک بزرگتر را به خوبی در تیم پیاده کرد و با گل زیبایی که زد یکی از عوامل بازگشت تیم به مسابقه بود. گل تساوی عنایتی باعث شد تا بازیکنان انگیزه لازم را برای پیروزی برابر نفت‌تهران به دست آورند. خوشبختانه در نیمه دوم هم عنایتی با آزار و اذیت خط دفاعی حریف به آنها اجازه نداد که در حملات تیم‌شان مشارکت مفیدی داشته باشند.»


او در خصوص دادن پاداش به بازیکنان صبای‌قم در صورت ماندن در لیگ برتر بیان کرد: «بدون شک ما برای تمامی اعضای تیم پاداش ویژه‌ای در نظر گرفتیم که در صورت پیروزی در آخرین بازی برابر استقلال خوزستان و ماندن در لیگ برتر این پاداش به آنها داده می‌شود.»


مدیرعامل باشگاه صبای‌قم درباره اینکه شرط ماندن صمد مرفاوی در تیم فوتبال این باشگاه چیست، اظهارکرد: «مرفاوی با این بی‌پولی شدیدی که تیم داشت، زحمت کشید و با همه وجود تلاش کرد تا صبا در لیگ برتر بماند. او صادقانه کار کرد و امید زیادی هم وجود دارد که در لیگ برتر بمانیم. ما الان تمرکز اصلی‌مان برای حفظ تیم است و به موضوع تمدید قرارداد مرفاوی فکر نمی‌کنیم. بحث اصلی مان این است که فصل آینده استانداری چه تصمیمی برای تیم خود دارد. اگر امکان تیم داری وجود ندارد چه فرقی می کند که صبا در لیگ بماند یا نه. البته ما همه تلاش خود را خواهیم کرد و امیدمان خیلی زیاد است که در لیگ بمانیم.»


او افزود: «شنیده‌ام که قرار است در صورت ماندن صبا در لیگ برتر امتیاز این باشگاه به مزایده گذاشته شود و با فروش امتیاز باشگاه شرایط تیم مساعد می‌شود. امیدوارم که این اتفاق بیفتد و صبا از مشکلات مالی رها شود.»


کشوری‌‌فرد در مورد بحث فوتبال پاک در هفته آخر لیگ برتر بیان داشت: «بازی دیروز ما با نفت‌تهران یکی از سالم‌ترین بازی‌های لیگ بود. در هفته آخر هم صبا سالم بازی می‌کند و اسیر حاشیه نمی‌شود. دیگر بازی‌های هفته بیست‌ونهم را هم من ندیدم و در مورد وجود تبانی در آن نمی‌توانم نظری بدهم. به طور کلی فوتبال پاک است و آدم‌های ناپاک آن را خراب می‌کنند. وقتی جام قهرمانی زودتر داده می‌شود احتمال رخ دادن برخی اتفاقات وجود دارد. امیدوارم هفته پایانی لیگ بدون هرگونه شائبه و تبانی به پایان برسد و حرف و حدیثی به میان نیاید.»


کشوری‌فرد در واکنش به تعطیلی تمرینات تیم‌ها که در فوتبال ایران باب شده است، تصریح کرد: «متاسفانه اکثر تیم‌ها بی‌پول هستند و بازیکنان چاره‌ای جز این پیدا نمی کنند که برای گرفتن پول‌شان دست به اعتصاب بزنند. الان تیم ما به همراه سیاه‌جامگان، استقلال خوزستان و نفت‌تهران واقعا با بی‌پولی در لیگ به راه خود ادامه دادند و در بدترین شرایط به مصاف حریفان رفتند. با ادامه این روند تیم‌های دولتی و صنعتی در لیگ برتر مشکل خاصی ندارند اما تیم‌های بی‌پول به‌نوعی وقت خود را هدر می‌دهند.»


او تاکید کرد: «این عین بی‌عدالتی است که تیمی با 5 تا 10 میلیارد تومان یک فصل را بگذارند و تیمی دیگر با 50 میلیارد تومان در رقابت‌ها حاضر شود. امیدوارم فدراسیون فوتبال بتواند حق پخش خود را از صدا و سیما بگیرد و به داد تیم‌های دیگر برسد تا تیم های باشگاهی به توازن برسند و در شرایطی یکسان به مصاف یکدیگر بروند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر