صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

انتقاد نماینده رباط کریم از هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران

نماینده رباط کریم درباره تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای استان تهران گفت: هیأت نظارت به نظر مراجع چهارگانه توجه نکرده است.
کد خبر : 175347

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، حسن نوروزی درباره تأیید و رد صلاحیت اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، گفت: هیات‌های نظارت شهرستانی استان تهران در تایید صلاحیت اعضای شورای اسلامی شهر به نظر مراجع چهارگانه توجه نکرده و هر آنچه را این مراجع اعلام کرده مورد توجه قرار نداده اند.


نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بعد از دستور وزیر اطلاعات مبنی بر توجه به نظر مراجع چهارگانه و تاکید وی بر رد صلاحیت افرادی که به طور قطع محکومیت داشته‌اند هم هیات‌های نظارت شهرستانی استان تهران توجهی به این موضوع نداشته‌اند.


وی یادآور شد: وزیر اطلاعات حتی در روزهای اخیر مسئول اداره اطلاعات یکی از شهرستان‌های استان تهران را تغییر داد چراکه او صریحا درباره برخی اظهار نظر کرد و مشکلات کاندیدای شورای اسلامی شهر اسلامشهر را بیان کرده‌ بود.


نوروزی با انتقاد از نحوه تایید صلاحیت کاندیدای شورای اسلامی شهر شهرستان‌های استان تهران، گفت: متاسفانه صلاحیت کاندیدایی که متهم به چاپ 35 هزار شناسنامه جعلی بود به بهانه تبرئه شدنش تایید شده است، اما و اگرهایی در مورد این شناسنامه‌ها وجود دارد اما پیشتر تایید این افراد که مدتی هم در زندان بوده‌ جای بسی تامل دارد.


این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای شوراها برای میلیارد‌ها تومان منابع مالی مردم تصمیم گیری خواهند کرد، گفت: برنامه‌ریزی، مدیریت شهر و انتخاب شهردار توسط عده‌ای از افرادکه متهم بوده، سوپیشینه داشته و معتمد محلی نیستند، به مصلحت مردم نیست.


سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی با بیان گلایه از هیات‌های نظارت شهرستانی استان تهران، گفت: اصرار فرمانداران و هیات اجرایی بر تایید این افراد درست نیست، در حقیقت ورود مدیران اجرایی و اصرار بر تایید افراد مذکور و عدم توجه به نظر مراجع چهارگانه بسیار نگران کننده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر