صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۴ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶

واحد علوم و تحقیقات میزبان نمایندگانی از دانشگاه‌های کانادا و ایرلند

نمایندگانی از موسسه لوانت و دانشگاه آلبرتا در کانادا و نیز دانشگاه کورک ایرلند از واحد علوم و تحقیقات بازدید و با برخی از مسئولان این واحد گفت‌‌و‌گو کردند.
کد خبر : 175233

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در نشست مشترک با نمایندگانی از دانشگاه های کانادا و ایرلند، نمایش فیلم کوتاهی در مورد واحد علوم و تحقیقات، امکانات علمی، آموزشی و تحقیقاتی این واحد معرفی شد. نمایندگان واحد علوم و تحقیقات نیز برای همکاری در زمینه‌های پژوهشی و آموزشی در سطح کارشناسی ارشد و دکتری تا صدور مدرک مشترک و دوگانه و نیز برگزاری دوره های تخصصی فشرده اعلام آمادگی کردند.


نمایندگان آلبرتا و کورک نیز با چند پرده نما توضیحات مبسوطی در مورد دانشگاه‌های خود ارائه داده و سپس در مورد امکان همکاری گفت‌وگو کردند.


واحد علوم و تحقیقات در زمینه همکاری نفت و گاز، نانو تکنولوژی و محیط زیست با دانشگاه آلبرتا و در حوزه‌های مدیریت، DBA، محیط زیست و صنایع غذایی با دانشگاه کورک، اعلام آمادگی کرده است.


دانشگاه آلبرتا با 29000 دانشجو در زمره 5 دانشگاه برتر کانادا قرار دارد، «سبز»ترین دانشگاه دنیاست و در زمینه‌های متعددی به ویژه محیط زیست و نفت و گاز شهرت بین المللی دارد. دانشگاه کورک در ایرلند با 20000 دانشجو نیز در شمار 200 دانشگاه برتر جهان قرار دارد و به ویژه با بهره گیری از معافیت‌های مالیاتی ایرلند که بسیاری از شرکت های فراملیتی را تشویق به سرمایه گزاری در پژوهش و توسعه در ایرلند کرده است. دانشگاه کورک نیز در زمینه مدیریت، محیط زیست و صنایع غذایی دارای اعتبار جهانی است و دانشگاه «سبز» شمرده می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر