صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴

همکاری علمی و پژوهشی واحد نور با شرکت توزیع برق منطقه‌ای غرب مازندران

واحد نور با شرکت توزیع برق منطقه‌ای غرب استان مازندران در راستای کیفی‌سازی و توسعه تعاملات علمی، پژوهشی، طرح‌های تحقیقاتی و به منظور بهره‌مندی از امکانات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در زمینه‌های فوق درباره اجرای پروژه‌های تحقیقاتی تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی و پژوهشی امضا کرد.
کد خبر : 17516

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نور در نشست انعقاد این تفاهم‌ همکاری هدف از آن را، کیفی‌سازی دانشگاه و فعالیت‌های پژوهش‌محور دانست و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از این به بعد در راستای کیفی‌سازی این مجموعه فعالیت خود را ادامه می‌دهد.


دکتر صدرالدین متولی با توجه به مدیریت دکتر میرزاده رئیس دانشگاه، درباره فعالیت‌ها و درآمدهای برون شهریه و نیز لزوم انجام فعالیت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه باید به سمت مهارت‌آموزی و کارآفرینی برود و باید گام‌های اساسی برای تربیت کارآفرینان در عرصه صنعت و تولید برداشت.


وی هدف از امضای این تفاهم‌نامه را انجام امور پژوهشی و توسعه علمی و دانش فناوری بین دانشگاه و شرکت توزیع برق منطقه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن اهداف، توسعه و ارتقای خدمات علمی و فراهم کردن شرایط لازم برای حمایت از ایده‌های نوآورانه و فناورانه در سطح دانشگاه، سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های کاربردی و امور تحقیقاتی، تفاهم‌نامه مهمی بین شرکت توزیع برق و دانشگاه آزاد اسلامی نور منعقد شد.








رئیس واحد نور: ارتباط دانشگاه با صنایع و همکاری دو جانبه در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی موجب می‌شود تا پیشرفت و شکوفایی در جامعه به همراه داشته باشد و چرخه جامعه به حرکت در آید

متولی گفت: این واحد دانشگاهی با داشتن ۸۱ رشته و بالغ بر ۴۲۲۸ دانشجو و دارا بودن فضای آموزشی مناسب و کارگاه‌ها و آزمایشگاه های مجهز این افتخار را دارد که به هم‌وطنان عزیز خدمت رسانی کند.


رئیس واحد نور اظهار کرد: ارتباط دانشگاه با صنایع و همکاری دو جانبه در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی موجب می‌شود تا پیشرفت و شکوفایی در جامعه به همراه داشته باشد و چرخه جامعه به حرکت در آید.


وی گفت: نقش و جایگاه دانشگاه در تربیت نیروی متخصص و مورد نیاز و برای از میان برداشتن چالش‌های موجود در استان و کشور پررنگ بوده و هدف آن کمک به جامعه و پیشرفت کشور بوده است.


مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای غرب استان مازندران نیز نقش و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در توسعه شهر نور را ستودنی دانست و گفت: بی‌شک بدون همکاری دانشگاه و مراکز آموزشی نمی‌توان به اهداف مورد نیاز رسید و این امر با تعامل و همکاری این دو مجموعه امکان پذیر است.


محمد سالار با یادآوری خدمات بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در کشور افزود: امروز این دانشگاه از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


وی گفت: این تفاهم نامه به مدت یک سال برقرار شده است که این مدت قابل تمدید بوده و موضوعات آن، شناسایی پتانسیل‌های علمی و اجرایی حوزه‌های گسترش علم و ایجاد بستر هم افزایی علمی و فناوری در حوزه امور توزیع برق بوسیله دانشگاه با تهیه طرح‌های توجیهی، ارتقای سطح همکاری‌های متقابل در زمینه تولید، توسعه و ارتقاء دانش و پژوهش، استفاده از خدمات آزمایشگاهی دانشگاه، همکاری در زمینه علمی و پژوهشی مشترک، هم افزایی ظرفیت‌های تحقیقاتی و دیگر موضوعات مرتبط است.


انتهای پیام/

ارسال نظر