صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴

راه‌یابی فایترهای واحد پارس‌آباد مغان به مسابقات جهانی

فایترهای کیک بوکسینگ‌کار واحد پارس آباد مغان با درخشش در تورنمنت بین المللی ایران – تهران که با حضور ۸ کشور مطرح جهانی ترکیه، روسیه، عراق، قزاقستان، افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ایران برگزار شد به مسابقات جهانی ۲۰۱۵ ژاپن راه یافتند.
کد خبر : 17498

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد مغان در آیین تجلیل از این قهرمانان دانشجو گفت: پارس آباد به عنوان قطب ورزش استان دارای استعدادهای ورزشی بسیاری است در عرصه‌های مختلف کشوری و جهانی می‌درخشند.


محمد موسی زادگان با توجه به لزوم حمایت های همه جانبه نهادهای مربوطه و ورزش دوستان از این جوانان اضافه کرد: شهرستان پارس آباد مغان دارای ظرفیت‌های مناسب ورزشی است که باید در پرورش استعدا‌دها و این ظرفیت‌ها این شهرستان را به قطب ورزشی کشور تبدیل کرد.


در این مسابقات که با حضور رئیس فدراسیون جهانی کیک بوکسینگ برگزار شد، جمهوری اسلامی ایران با دو مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز مقام نخست تیمی را کسب کرد که برزو فاتحی و وحید موسی نسب گردن آویز برنز این مسابقات را به خود اختصاص دادند و قادر شهبازی سرپرست گروه اعزامی استان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با کسب سهیمه ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ ژاپن در این مسابقات شرکت خواهد کرد.


شهبازی دانشجوی رشته تربیت بدنی واحد پارس‌آباد مغان در این مسابقات سرپرستی تیم‌های شهرستان‌های پارس‌آباد مغان، اردبیل، نمین، مشکین شهر، بیله سوار و گرمی را برعهده داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر