صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶

ابلاغیه نیکزاد خطاب به ستادهای انتخاباتی رییسی

علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی دستورالعملی را خطاب به ستادهای این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور ابلاغ کرد.
کد خبر : 174887

به گزارش گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از ایسنا، متن کامل این ابلاغیه به شرح زیر است:


«1. تأکید بر نقش اساسی و غیرتشریفاتی مردم و اهمیت حضور حداکثری در افزایش قدرت و عزت و آبروی ملی و تأثیر بی‌بدیل انتخاب اگاهانه ملت در تشکیل دولتی «مقتدر»، «مردمی»، «جهادی» (با توجه به خواست فراگیر و عمومی مردم در جهت تغییر وضع نامطلوب موجود) با پشتوانه‌ای قوی و رأی بسیار بالای مردمی که متضمّن مشارکت پرشور و حداکثری مردم است.


2 .تأکید بر اتحاد و همبستگی ملی و پرهیز از هرگونه دامن‌زدن به مسائل و اختلاف‌های قومی و مذهبی و هوشیاری در مقابل نقش و آرزوی قدیمی دشمنان و فتنه‌گران در مخدوش کردن انسجام و قدرت ملی.


3. تأکید بر معیارها و شاخص‌های اصلی کاندیدای اصلح همچون: «قدرت و توانایی اداره کشور و نشاط و همت جوانانه و شب و روز نشناختن برای کار جهادی انقلابی»، «امین و سالم و قابل اعتماد و مورد علاقه مردم»، «مؤمنِ انقلابیِ خدمتگزار»، «وابسته و وامدار نبودن به احزاب و جریان‌های سیاسی و وابستگی و دل‌بستگی و آمادگی برای فداکاری و شهادت در راه اسلام، مکتب امام خمینی و خدمت به مردم»، «مردمی بودن و درد مردم و محرومین را داشتن و برنامه داشتن برای حل آن‌ها»، «قاطعیت در مقابل دشمن و تسلیم‌ناپذیری»، «ساده‌زیستی مبارزه با فساد، اشرافی‌گری و اسراف»، «وحدت آفرین در میان نیروهای انقلاب و ایجاد توان ملی در جهت حل مشکلات مردم»، «اولویت دادن به آرمان‌های امام و انقلاب و شاخص‌های اصلی پیشرفت کشور همچون رونق تولید و اشتغال و مبارزه با بیکاری، امنیت، عدالت اجتماعی، اقتدار سیاسیف اقتدار اقتصادی و اقتدار فرهنگی»


4. تأکید بر نقاط قوت کاندیدای اصلح و کارنامه موفق و درخشان او و ذکر نمونه‌های عینی از کارآمدی و ویژگی‌های مدیریتی و تیم احتمالی دولت.


5. تلاش برای ایجاد وحدت گفتمانی میان نیروهای انقلابی و کم‌اعتنایی به اختلاف سلیقه‌های درونی.


6. تأکید بر آرامش سیاسی و پرهیز از تبدیل کردن انتخابات به بستر شکاف و نقار و کینه و ایجاد درگیری میان مردم و همچنین لزوم رعایت اخلاق و انصاف و پرهیز از سیاه‌نمایی، خلاف‌گویی و ادبیات موهن و تخریبی علیه نامزدهای دیگر و فروافتادن در فضای دوقطبی‌های مصنوعی و دست‌ساخته احزاب یا هرگونه رفتار تند و افراطی مشکوک.


7. استفاده از هرگونه امکانات دستگاه‌های متصل به بیت‌المال و اموال عمومی ممنوع و حرام است (حتی با توجیهات ناموجهی همچون اجازه مسئولین امر) و هزینه‌های ستادها و تبلیغات فقط و فقط باید از پول‌های پاک و منابع شفاف و کاملاً مردمی و بدون شائبه سهم‌خواهی تأمین شود.


8. توجه دائمی به اصل اساسی صداقت با مردم و اخلاص برای خدا در کارهای تبلیغی ستادها و پرهیز از هرگونه معامله فریبکارانه با افکار عمومی و ظاهرسازی.


9. نگاه به انتخابات به عنوان مسابقه خدمت (نه قدرت‌طلبی) با این هدف که «دولت مردمی دوازدهم» از جنس آرمان‌ها و مکتب امام خمینی (ره) و شهدا و در خط ولایت و در یک کلمه ان‌شاءالله مورد عنایت امام دوازدهم اروحنا له الفداء باشد؛ و این محقق نمی‌شود جز با توسل هر روزه در ستادها و نذورات خالصانه مردمی.


10. «اخلاق نیکو، محبت و تواضع در برابر مردم و گره‌گشایی از کار آنان»، مهم‌ترین ویژگی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدابراهیم رئیسی است و این خصوصیت باید در رفتار همسنگران ستادهای تبلیغی ایشان، حفظ و گسترش یابد.


11 . نصب‌العین قرار دادن و الگوسازی از رفتار و گفتار و چهره نورانی بزرگانی همچون شهیدان بهشتی، رجایی، همت، باکری، صیّاد و دیگر شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ترویج فرهنگی جهادی و بسیجی در درون ستادها.


12. توجه به ارتباطات واقعی، اقناع چهره به چهره و تبلیغات میدانی و محدود نکردن فعالیت‌های تبلیغی به فضای مجازی.


13. پرهیز از فعالیت‌های تبلیغی کلیشه‌ای و رفتار ستادی پرزرق و برق و هرگونه اسراف و زیاده‌روی در چاپ پوستر، بنر، تراکت و هرگونه کاری که شائبه اسراف و تبذیر دارد و همچنین پرهیز از روش‌ها و اقدامات تبلیغاتی برگرفته از مدل‌های غربی (که پایه و مبنای نظری و عملی عمده آن‌ها، تزویر و فریب افکار عمومی است).


14 .استقبال از ابتکارات مردمی و حرکت‌های خودجوش در تبلیغ کاندیدای اصلح و پرهیز از معطل و منفعل کردن مردم و علاقمندان در مقابل تبلیغات متمرکز و کاستی‌های ستادها.


15. پرهیز و مراقبت از هرگونه استفاده ابزاری از مقدسات و هزینه‌کردن از بزرگان.


16. ارتباط‌گیری مؤثر و مستمر با علما و دانشمندان مردمی و نخبگان و معتمدین فرهنگی و اجتماعی و نخبگان میانی محبوب در استان‌ها و شهرها و تلاش در جهت اجماع حداکثری.


17. شناسایی و ارتباط مؤثر با نیروهای میدانی همسو در سطح شهرها و روستاها با محوریت جوانان مؤمن و انقلابی و استفاده از نیروهای مخلص، خوشنام، مردمی و انقلابی در محوریت و فعالیت‌های اصلی ستادها.


18 .ارتباط، جذب و بکارگیری ظرفیت و انگیزه جوانان و نوجوانان و پرهیز از برخوردهای دفعی، تحکمی و ظاهرگرایانه.


19. ستادهای مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدابراهیم رئیسی بصورت داوطلبانه و افتخاری و خودجوش و با هدف هم‌افزایی با سایر ستادهای مردمی در محلات و مناطق می‌باشند.


20 .ستادهای شهرستانی و استانی نقش ایجاد هماهنگی بین ستادهای مردمی خودجوش را عهده‌دار می‌باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر