صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
در آستانه انتخابات؛

نشست ویژه مدیران کانال‌های تلگرامی و دادستان مرکز استان مازندران برگزار شد

در آستانه برگزاری انتخابات، نشست ویژه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با مدیران کانال های تلگرامی این استان برگزار شد.
کد خبر : 174846

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام جعفری در این نشست تصریح کرد: با افراد بی‌اخلاق و قانون گریز در حوزه فضای مجازی، طبق قانون، برخورد جدی خواهد شد.


دادستان ساری تاکید کرد: دستگاه قضایی در کنار دستگاه امنیتی در محورهای پیشگیری و مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی قبل،حین و بعد از انتخابات اقدام مقتضی خواهد کرد.


وی افزود: اقدامات رسانه‌ای باید در چارچوب ضوابط و رعایت قوانین و مقررات انجام شود و شرع، قانون و اخلاق در فعالیت‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.


جعفری بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم همیشه از مسئولین جلوتر حرکت کرده‌اند و دشمنان نظام نیز امروز به این واقعیت رسیده‌اند که در مقابل اعتقادات دینی مردم، وفاداری آنها به نظام و اصول و ارزش های انقلاب، کاری از پیش نخواهند برد.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و افزود: باید زمینه برای ارتباط بیشتر و دوسویه رسانه‌ها و کانال‌های فعال در فضای مجازی با دستگاه های ذیربط در این حوزه فراهم شود.


این مقام قضایی با بیان اینکه فعالیت‌های فضای مجازی در رصد دستگاه قضایی و ادارات ذیربط قرار دارد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت بالای فضای مجازی در راستای تقویت نظام و انقلاب استفاده شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات
ارسال نظر