صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴

همکاری نیروگاه سیکل ترکیبی شرق کشور با واحد نیشابور در پایان‌نامه‌های دانشجویی

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نیروگاه‌های سیکل ترکیبی خیام نیشابور از آمادگی برای پذیرش کارآموز، همکاری در پایان نامه‌های دانشجویی کار‌شناسی ارشد و دکتری و بازدید علمی دانشجویان از این نیروگاه خبر داد.
کد خبر : 17462

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس قریشی در نخستین جلسه هم اندیشی واحد نیشابور با نیروگاه سیکل ترکیبی خیام نشابور و با هدف بررسی طرح‌های حوزه برق و چگونگی مشارکت واحد نیشابور در اجرای آن در محل این نیروگاه با حضور اعضای هیئت علمی چهار گروه آموزشی برگزار شد، اظهار کرد: این نیروگاه به عنوان بزرگ‌ترین نیروگاه سیکل ترکیبی شرق کشور در حال فعالیت است.


محمد قریشی ادامه داد: این نیروگاه از همکاری علمی و فنی در اجرای طرح‌های مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برای رفع مشکلات حوزه برق پشتیبانی و حمایت می‌کند.


وی ادامه داد: همچنین آمادگی برای پذیرش کارآموز، همکاری در پایان نامه‌های دانشجویی کار‌شناسی ارشد و دکترا و بازدید علمی دانشجویان را داریم و از آن استقبال می‌کنیم.


معاون پژوهشی واحد نیشابور گفت: با وجود هیئت علمی کارآمد، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های نمونه و دانشجویان با رشته‌های مرتبط آماده همکاری برای انجام طرح‌های تحقیقاتی مشترک هستیم.


در پایان جلسه مقرر شد در نشست آتی در واحد نیشابور، با بازید از امکانات این واحد، طرح‌های مشترک مشخص شود تا کارهای اجرایی در این مورد انجام پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر