صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶

«غربی‌زدایی مطالعات فیلم» در پردیس چارسو رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «غربی‌زدایی مطالعات فیلم» در سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۲۰ در پردیس چارسو برگزار می‌شود.
کد خبر : 174527

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر، در آیین رونمایی از کتاب «غربی‌زدایی مطالعات فیلم» رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم، نسیم پاک‌شیراز استاد مطالعات فیلم دانشگاه ادینبرا اسکاتلند و انیس دویکتور استاد دانشگاه سوربن فرانسه سخنرانی خواهند کرد.


کتاب «غربی‌زداییِ مطالعات فیلم» مشتمل بر ترجمه‌ مقدمه، چهار مقاله، و سه گفت‌وگوی منتخب از کتاب DE-WESTERNIZING FILM STUDIES است که با دبیری«سائر مَتی با» و «ویل هیگبی» و توسط انتشارات راتلِج در سال ۲۰۱۲ وارد بازار کتاب شده است.


کتاب حاضر توسط گروهی از مترجمان و به کوشش سیدعماد حسینی منتشر شده است. سید محمد آوینی، مجید اخگر، شهاب اسفندیاری، فرزام امین صالحی، رحیم قاسمیان و احسان لطفی مترجمان دیگر این مجموعه هستند.


کتاب «غربی‌زدایی مطالعات فیلم» با پشتیبانی پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حوزه هنری ترجمه و با حمایت جشنواره جهانی فجر در انتشارات خانه هنرمندان ایران منتشر شده است. ورود برای عموم در این برنامه آزاد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر