صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
در گفت‌وگو با آنا

نادر دست‌نشان: خونه به خونه تاوان دعوای کمیته انضباطی و کمیته استیناف را داد/ شاید حسن‌زاده نخواهد تیم‌داری کند

سرمربی خونه به خونه گفت: جنگ بین کمیته انضباطی و کمیته استیناف چه ربطی به ما دارد که ما باید تاوان جنگ این دو را بدهیم.
کد خبر : 174134

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال خونه به خونه در هفته سی وسوم لیگ در انزلی به مصاف ملوان می‌رود و در حالی که مسئولان این باشگاه از کناره‌گیری در لیگ دسته اول خبر داده بودند اما با صحبت‌هایی که با مالک باشگاه شد تصمیم گرفته شد تا خونه به خونه در دو هفته پایانی لیگ به میدان برود.


نادر دست نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی هفته سی و سوم خونه به خونه مقابل ملوان گفت: «ملوان یکی از تیم‌های خوب لیگ یک است و تا اینجای کار می‌توانست صدرنشین لیگ دسته اول باشد. بازی بسیار سختی مقابل ملوان در انزلی داریم. این تیم تاکنون در ورزشگاه خودش به هیچ تیمی نباخت و این نشان از قدرت ملوان در انزلی دارد. آنها در بازی مقابل ما برای کم کردن فاصله با صدر جدول به فکر برد هستند و ما هم در ابتدا باید به فکر گل نخوردن باشیم و بعد از آن برنامه‌های هجومی خودمان را پیاده کنیم.»


دست نشان در خصوص اعتراض باشگاه خونه به خونه به رای بازی با نساجی و کناره‌گیری این تیم از مسابقات لیگ بیان کرد: «مسئولان باشگاه به رای بازی با نساجی اعتراض دارند. جنگ بین کمیته انضباطی و کمیته استیناف چه ربطی به ما دارد که ما باید تاوان جنگ این دو را بدهیم. چرا نظر داور و ناظر بازی برای اعضای کمیته استیناف و کمیته انضباطی مهم نیست؟ در دنیا کمتر از 24 ساعت رای را اعلام می‌کنند اما در مورد رای این بازی سه بار رای را اعلام کردند و نقض کردند و در نهایت بعد از سه هفته می گویند بازی باید دوباره برگزار شود.»


وی ادامه داد: «در بازی مقابل فجرسپاسی داور که فاصله سه متری با صحنه دارد برای ما پنالتی اعلام می‌کند ولی کمک داور که 40 متر با صحنه فاصله دارد نظر داور را عوض می‌کند و پنالتی را نمی‌گیرد. آقای حسن زاده در اعتراض به این مسائل اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد تیم‌داری کند. در حال حاضر اکثر تیم‌های فوتبال ما از جیب دولت هزینه می‌کنند و کسی مثل حسن زاده که از جیب خودش هزینه می‌کند هیچ حمایتی از تیمش نمی‌شود. خونه به خونه هیچ حمایتی هم نمی‌خواهد فقط حقش را می‌خواهد ولی متاسفانه به جای اینکه حق چنین تیم‌هایی را بدهند حقش را هم می‌خورند.»


سرمربی تیم خونه به خونه در رابطه با ادامه همکاری‌اش با این باشگاه برای فصل بعد گفت: «در حال حاضر هنوز تکلیف خونه به خونه برای فصل بعد مشخص نیست و شاید مالک باشگاه دیگر نخواهد تیم‌داری کند. در صورت مشخص شدن وضعیت این تیم من هم با مدیران باشگاه جلسه می‌گذارم و در مورد فصل بعد تصمیم‌گیری می‌کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر