صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

دادستان همدان خبر داد: هماهنگی هیات‌های نظارت دانشگاه‌ها در برگزاری سخنرانی‌های انتخاباتی

دادستان عمومی و انقلاب همدان از برگزاری سومین نشست ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در استان همدان خبر داد و گفت: با تشکیل منظم این جلسات هماهنگی‌های لازم به منظور برگزاری انتخابات سالم و پرشکوه فراهم می‌شود.
کد خبر : 174100

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی دادستانی کل کشور، کامران حمزه با اشاره به مصوبات جلسات ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی اظهار کرد: در طول سه جلسه‌ای که برگزار شده است حدود 30 مصوبه به منظور برگزاری بهتر انتخابات داشته‌ایم که محور عمده آنها لزوم پرهیز از توهین و تخریب کاندیداها، پرهیز از تبلیغ زودهنگام در فضای حقیقی و مجازی و لزوم انجام تبلیغات و سخنرانی‌ها در چارچوب موازین قانونی و خطوط قرمز نظام بوده است.


وی افزود: در جلسه دیروز این ستاد نیز با دعوت از اعضای هیات‌های نظارت دانشگاه‌های استان همدان در خصوص چارچوب‌های برگزاری مراسم و سخنرانی‌های مرتبط با انتخابات و دعوت از سخنرانان صحبت و نسبت به لزوم پرهیز از توهین و تخریب کاندیداها و پرهیز ازانجام برنامه‌های خارج از چارچوب موازین قانونی و شرعی تاکید شد.


دادستان همدان تاکید کرد: با هماهنگی و همدلی صورت گرفته در استان و نظارت‌های قانونی انجام شده، روند انتخابات تا‌کنون بدون کوچکترین مشکلی در استان همدان طی شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات
ارسال نظر