صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

فرمانده ناجا: پلیس مسئولیت حفاظت از صندوق‌های رای را برعهده دارد

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دقیق این نهاد برای تامین امنیت انتخابات در کشور گفت: ناجا مسئولیت حفاظت از صندوق‌های رای را برعهده دارد.
کد خبر : 174045

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین اشتری در دومین روز از بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان نیروی انتظامی با اشاره به برنامه‌ریزی پلیس برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم اظهار کرد: مسئولیت حفاظت از صندوق‌های رای با نیروی انتظامی است و به امید خدا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به آمادگی کامل نیروی انتظامی، شاهد برگزاری انتخابات در فضایی کاملا امن و سالم خواهیم بود.


وی با بیان اینکه از مدت‌ها قبل نیروی انتظامی برنامه‌های دقیقی را برای تامین نظم و امنیت انتخابات انجام داده است، تصریح کرد: حتی آمادگی‌های لازم را داشتیم تا در صورت بروز تحرکات خاص پس از اعلام نتایج تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان براساس قانون عمل کنیم که خوشبختانه هیچ اتفاق قابل‌توجهی رخ نداد.


اشتری با اشاره به دستاوردهای پلیس در سال 95 در مبارزه با قاچاق کالا و ارز توضیح داد: در سال گذشته کشفیات کالاهای قاچاق توسط نیروی انتظامی به نسبت سال قبل از آن بیش از 50 درصد افزایش داشت ولی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تمرکز و توجه بیشتر به مبادی ورودی کالا، در نظر داریم با حمایت قوه‌قضائیه این امر را محقق کنیم و حضور جدی و پررنگ‌تری در مبادی ورودی کالا به کشور داشته باشیم تا مقابله جدی‌تری را با ورود کالاهای دیگر انجام دهیم.


فرمانده ناجا با اشاره به تعامل خوب نیروی انتظامی و مراجع قضایی عنوان کرد: خوشبختانه هم‌اکنون کارها در فضای خوبی انجام می‌شود و امیدواریم با تعامل بیشتر با مقامات قضایی شاهد ارتقای اقتدار پلیس بوده و فضای امن‌تری را در جامعه تجربه کنیم.


به گزارش آنا، در دومین روز از همایش سراسری فرماندهان ناجا، سرلشگر باقری‌، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار حسین دهقان‌، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر