صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

نخستین سمینار تخصصی «اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال» برگزار شد

نخستین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های «اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال» با عنوان «بررسی رسانه‌ای مبارزات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری امریکا با رویکرد تأثیرگذاری بر سیاست‌های اقتصادی ایران» از سوی انجمن علمی مدیریت رسانه و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.
کد خبر : 173999

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ در این نشست که با حضور جمعی از استادان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی رشته های مدیریت رسانه و علوم ارتباطات در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد، سخنرانان در ۵ بخش مجزا به تبیین زوایای گوناگون مبارزات دو نامزد پایانی انتخابات سال 2016 ایالات متحده پرداخته و نقش رسانه ها در مبارزات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری امریکا با رویکرد تأثیرگذاری بر سیاست‌های اقتصادی ایران را مورد نقد و بررسی قرار دادند.


منیژه حیاتی، ساناز منظم قلعه جوقی، سارا علیاری، آرزو حسینی اقبال، علی روحی، بهنام اسلامیه، مهدی عسگری، حسین فهیمی تبار و علی علیزاده دانشجویان مقطع دکتری تخصصی مدیریت رسانه واحد دماوند و سخنرانان این نشست تخصصی در این گردهمایی با معرفی و بررسی احزاب سیاسی و مکانیزم انتخابات ایالات متحده امریکا، پیشینه و رویکرد نامزدهای رقیب؛ نقش رسانه های امریکایی در هدایت و دستکاری افکارعمومی رأی دهندگان، همچنین مشاوران تخصصی کمپین های انتخاباتی و رویکرد هریک از آنها برای وارد کردن فشار بیشتر به اقتصاد ایران را تبیین کردند.



این پروژه تحقیقاتی که به همت دانشجویان دکتری مدیریت رسانۀ دانشگاه دماوند با سرپرستی دکتر حمیدرضا حسینی دانا و مشاورۀ دکتر بی‌بی السادات میراسماعیلی انجام شد؛ به موضوعاتی از جمله فرآیند انتخابات آمریکا ، مقایسه سیاست ها و برنامه های اعلام شده نامزدهای ریاست جمهوری ۲۰۱6 آمریکا،کمپین های تبلیغاتی، مناظرات انتخاباتی کلینتون و ترامپ، رسانه های فعال در آمریکا، نگاه صاحبنظران سیاسی، اقتصادی، ارتباطی و اجتماعی در این زمینه و... پرداخته شده است.


در پایان این نشست، حسینی دانا با تشریح اهداف و برنامه های پیش بینی شدۀ انجمن علمی مدیریت رسانه و ارتباطات با هدف بهره گیری از توان علمی پژوهشگران دانشگاهی برای بررسی و ارایۀ پیشنهادهای کاربردی جهت توسعۀ اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید و اشتغال ملی؛ از راه اندازی آزمایشی وب سایت انجمن به نشانی: media.damavandiau.ac.ir خبر داد.


این استاد دانشگاه افزود: نتایج این نشست های علمی و اخبار تخصصی انجمن به تدریج بر روی این پایگاه قرار خواهد گرفت.


وی از ادامۀ این سلسله نشست ها تا پایان سال خبر داد و از پشتیبانی مسئولان دانشگاه بویژه دکتر محمود صفری رئیس، دکتر لفوتی مدیر انجمن های علمی و دکتر بیتا شاه منصوری تقدیر و تشکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر