صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی؛

شماره جدید نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع «صداقت رسانه‌ای» در فضای مجازی منتشر شد

ششمین شماره نشریه «ایست رسانه ای» با موضوع «صداقت رسانه ای»، توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، منتشر شد.
کد خبر : 173795

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، عوامل شکل گیری دروغ رسانه ای و علل عدم وجود صداقت رسانه ای ، انواع دروغ رسانه ای و نتایج نبود صداقت رسانه ای، از جمله موضوع هایی است که در شماره جدید نشریه «ایست رسانه‌ای» به آن پرداخته شده است.


همچنین در این شماره، نقش و اهمیت صداقت رسانه ای در روایات و در جامعه ، بیان شده است.


نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‎ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می شود.


نشریه «ایست رسانه ای» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف نیز منتشر می شود و تا کنون شماره های قبلی نشریه، میلیون ها بازدید کننده داشته است.


در این نشریه موضوع های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه های اجتماعی به وجود می آید، مورد توجه قرار می گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر